B0hemen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Er det mulig? Har norsk XP Media Center nå og får Vista fra skolen så kan velge mellom engelsk eller norsk og har mest lyst på engelsk. Men kan jeg få engelsk unten å kjøre en clean install? Orer ikke styret med å ta back up av alt så vil oppgradere. Er forresten vista business jeg skal legge inn Endret 21. februar 2007 av B0hemen Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Er det mulig? Har norsk XP Media Center nå og får Vista fra skolen så kan velge mellom engelsk eller norsk og har mest lyst på engelsk. Men kan jeg få engelsk unten å kjøre en clean install? Orer ikke styret med å ta back up av alt så vil oppgradere. Er forresten vista business jeg skal legge inn 7992011[/snapback] Jeg fikk ikke oppgradert min MCE 2005 på grunn av forskjellig språk, så du sliter nok der. Du må nok enten lage en ny partisjon eller skrive over den gamle... Og uansett tror jeg ikke du får oppgradert MCE til Business, men kan ta feil. Fikk ikke oppgradert min XP Pro til Home Premium, men det kan jo gå andre veien. Endret 21. februar 2007 av myhken2 Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Ser ut som du har rett. Får ikke oppgradert. Kan bare oppgradere til Home Premium og Ultimate når man har Media Center. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har rekt å teste ut litt siden Vista kom...Jeg har vel reinstallert Vista rundt 20 ganger nå på de tre pc'ene jeg har. Liker å teste litt før jeg installerer de versjonene jeg skal kjøre med fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå