Gå til innhold

Ny fargeskriver som er billig på alle måter

Anbefalte innlegg

Heisann. Her i huset trenger vi en ny skriver der både blekket og selve skriveren er billig. Skriveren kommer ikke til å bli brukt ofte men det kan hende vi må skrive ut noe og da er det kjekt og ha.

Såkalte kombiskrivere er ikke noe jeg ser etter siden vi allerede har en scanner som fungerer.

Skriveren kan kanskje bli brukt toppen en gang i måneden og på den tiden bør ikke blekket tørke ut.

Så kom med forslag til en ny skriver, en som koster lite på alle måter. Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde du tenkt å bruke skriveren litt mer så burde du ha vurdert en med separate patroner ( en for hver farge ).

de som er billigst i innkjøp er gjerne billigere en det nye patroner koster.

da er det gjerne en patron for svart og en for de andre fargen.

jeg har ihvertfall god erfaring med skriveren fra Canon.

de var kjent får å være økonomisk i drift til å blekskriver å være.

Hp har begynt med et system som suger tilbake blekt som ikke blir brukt. detter er vist bare på de dyre modellene

trenger du fargene

har du vurdert laser. der har jeg ingen erfaring

laser kan ikke brukes på fotopapir.

siden du har skanner skiver du sikker ut en del bilder også ?

se etter canon om du finner noen du liker

Lenke til kommentar
Heisann. Her i huset trenger vi en ny skriver der både blekket og selve skriveren er billig. Skriveren kommer ikke til å bli brukt ofte men det kan hende vi må skrive ut noe og da er det kjekt og ha.

Såkalte kombiskrivere er ikke noe jeg ser etter siden vi allerede har en scanner som fungerer.

Skriveren kan kanskje bli brukt toppen en gang i måneden og på den tiden bør ikke blekket tørke ut.

Så kom med forslag til en ny skriver, en som koster lite på alle måter. Takk :)

7991940[/snapback]

Ja hvem vet hva som passer best..

Dell sin aio printer A920 er meget god til alt. feilsøker og scanner faxer og hva du måtte ønske egentlig...

Men jeg vet ikke prisen i dag.. Den kan kjøpes på nett så det gjør ofte tin billigere.

Og Blekk får du kjøpt uansett til det meste.. BILLIG på

http://www.inkclub.co

Ja også till dell's "produkter" :whistle:

Lenke til kommentar

jeg har den erfaringen at det faktisk blir billigere å kjøpe orginalblekk til skriveren på elkjøp eller binders en hos inkclub. nemerk at dette gjelder orginalt blek. posten tar også lit for frakten.

hvis du tar sjansen på å bruke uorginalt blekk og det går bra så sparer du en del.

canon enkelt farger ligger vist helt nede i 80 kr pr patron for tiden.

så at tele huset ( dyrt) selger hp og canon sine patroner for omtrent samme pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...