Gunn@r Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvordan hindrer man brukere i å installere programmer?! Er det nok at de ikke er lokal administrator?! Eller er det noen gøye settings man kan gjøre i Group Policy?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Du må nok ha admin-rettigheter for å installere programmer. Gøye settings i GPO?? Ca 850 til Windows XP. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Du må nok ha admin-rettigheter for å installere programmer.Gøye settings i GPO?? Ca 850 til Windows XP. 8000773[/snapback] hehe gøy med GPO-settings ja. Du vet ikke tilfeldigvis om noe side el. med oversikt over "de mest brukte" eller no sånt....gjerne me oversikt over alle da hehe ...men ang. spørsmålet mitt...man må ha admin-rettigheter for å installere programmer ja?! Så viss man ikke er admin vil man ikke kunne få kjørt noen exe-filer og slikt?! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Sitter selv med en laptop hvor jeg har kun begrenset tilgang. Jeg kan installere noe smått og spiller de fleste spill utenproblemer, men setter du begrenset konto på vil en miste veeldig mye rettigheter. du kan ikke innstalere omfattende programmer og ikke en gang java eller quicktime. Nesten alt forsvinner. Men du kan kjøre .exe filer og lignede. Du får kun errors når du innstalerer som forteller deg at du ikke har tilgang el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå