jan rune Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 har ett problem jeg min western digital ata 100 disk står som scsi i device manager og i Sisoft Sandra 2001 får jeg disse resultatene : buffered read 66MB/s Sequential read 19MB/s Random Read 5MB/s Buffered Write 36MB/s Sequential write 22MB/s Random Write 7MB/s Average Access time 9ms (estimated) Dette sier meg egentlig ingen ting, men jeg har en gammel disk(gammel samsung 2.1gb) som jeg bruker til å flytte filer fra en maskin til annen som for mye bedre resultat. Noen som har noe aning om hva dette er ? Får også opp en popup med at "VIA ide bus mastere" hardware wizard til oppstart, men dette er jo en ultraATA100 disk så det er vell ikke det eller ? Har hatt så mye problemer med VIA og msXP at jeg står over å legge inn denne driveren selv om det har kommet en ny en. VIA stinker med andre ord :smile: Lenke til kommentar
w-maker Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Høres ut som et driver-problem eller bios-problem.. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 tror ikke det er bios problem,men det er ikke umulig at det er ett driver problem...håper det er noen andre her som har hatt samme problemet Lenke til kommentar
sjaa Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hei Jan Rune. Jeg har det samme problemet som står beskrevet her. Har ikke sjekket ytelsen på disken, men ellers likt. Har du fått fikset det? I såfall hadde det vært veldig fint å få vite hvordan du gjorde det.. Jeg har forresten Win2k, via 4.37 drivere, Epox HK, WD-disk... Hilsen sjaa [ Denne Melding var redigert av: sjaa på 2002-01-19 00:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå