Gjest Yoshi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg mener det kravet er urimelig, ja. En venn kan da være en venn uavhengig av kjønn. 7996459[/snapback] Du er en dårlig venn om du flørter aktivt med personen når du vet at hun er i et forhold. Men hadde jeg vært deg hadde jeg spurt jenta hvorfor du ble "utestengt" fra samvær med dem når enkelte andre er tilstede. Det virker jo nesten som om hun prøver å skjule noe. 7996524[/snapback] Kan også være at trådstarter er sjalu og derfor oppfatter det som flørting selv om det kanskje bare er helt fredelig vennskap? Sjalusi kan gjøre mye rart med øynene til folk. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 hun må få lov til å ha venner da.. men hvis det er snakk om flørting , så burde hun kutte han ut før hun blir sammen med deg igjen Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg mener det kravet er urimelig, ja. En venn kan da være en venn uavhengig av kjønn. 7996459[/snapback] Du er en dårlig venn om du flørter aktivt med personen når du vet at hun er i et forhold. Men hadde jeg vært deg hadde jeg spurt jenta hvorfor du ble "utestengt" fra samvær med dem når enkelte andre er tilstede. Det virker jo nesten som om hun prøver å skjule noe. 7996524[/snapback] Kan også være at trådstarter er sjalu og derfor oppfatter det som flørting selv om det kanskje bare er helt fredelig vennskap? Sjalusi kan gjøre mye rart med øynene til folk. 7996556[/snapback] Tja...det kan diskuteres Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 hun må få lov til å ha venner da..men hvis det er snakk om flørting , så burde hun kutte han ut før hun blir sammen med deg igjen 7996903[/snapback] Yja...det kan også diskuteres Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Personlig, er jeg egentlig ganske sjalu av meg Så dette passer jo yperlig å svare på.. Jeg synes ikke du er urimelig. Men, hvor gode venner er dem egentlig ? er det sånn, ja dem møtes av og til ? eller bestevenner ? henger dere i samme gjeng ? det kan fort bli vannskelig og stenge noen ute fra live ditt om den andre vil fortsette og være inne i ditt... Om hun vil ha deg, så synes jeg hun kan ofte litt av seg, det er ikke snakk om at hun ikke skal ha guttevenner, men hun kan la være flørtinga, og heller vise at det er deg hun vil ha. For du vil jo ikke bli såra osv osv.. Prøv og få henne til og se det fra din vinkel og snakk med henne om det.. Og et annet spørsmål, ville du gjort det samme for henne ? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Liten oppdatering fra meg trådstarter. Hun har ikke flørtet med han når vi var sammen. Men hun har fortalt at hun har merket at han liker henne og hun har og fortalt at han har blitt litt klengete på fylla. Men hun syns ikke dette gjør noe siden hun ikke vil noe... Er det bare jeg som syns det er rart? Og så når vi ble slutt begynne hun plutselig å flørte med han. Åssen kan jeg stole på at dem går tilbake til å bare være venner nå? Jeg kommer ikke som sagt flere ganger før å fire på kravet men er litt irriterende når hun sier at jeg er så teit som krever det. Han er forresten ikke en GOD venn. Han er en halvnarkoman slask som hun ser hver gang hun er på fylla og kanskje henger med en gang i uka (alltid uten meg) Han går ikke i "gjengen" hennes heller. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hmm, det at hun forteller deg at han er klengete på fylla, og at han liker henne, viser jo bare at hun har tillit til deg, og forteller deg det for og være åpen, og snakke om dette. Tror faktisk ikke hun vil ha noe med han og gjøre. Men skjønner skeptisken din, du kan jo prøve og la være på kravet ditt, og heller se hva som skjer, men si klart ifra at om det skjer noe mellom det, så får det konsekvenser... Lurer også på hva som er problemet hennes med og stenge ham ute om han er en lite aktiv kompis om du kan si det slik ? som ikke er med i gjengen, har vel med prinsippsaker og gjøre ? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, EgentligDet høres ut som om du er litt sjalu? Er det ikke noe mellom dem er det vel ikke noe problem? 7991830[/snapback] Det er fult lovlig å være litt sjalu.. kan bare være bra det.. dessuten så har jeg opp til flere ganger opplevd at det å bare være kompis med en gutt er omtrent umulig.. Det er ikke mange gutter som klarer å være kompis med en jente uten å tenke på sex.. synd å si det men det er min erfaring.. Hun må da få velge venner selv. Kan du ikke leve med det så må du bare droppe hun. 7992097[/snapback] Ja hun kan det til en hvis grad.. Men hvis han mener at han ikke stoler på denne gutten så burde hun vurdere å tenker over det han sier.. ofte seg andre ting vi ikke ser selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå