Bushmills Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Gurgle saltvann skal visst hjelpe. Ikke vanlig salt tror jeg, men en spesiell type på boks. Lenke til kommentar
spelly Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 drikke varmt vann tilsatt sitron i større mengder, og kanskje litt sukker for smaken sin del, skal hjelpe. når jeg hadde halsbeteldelse, drakk jeg bare kald drikke, det lindret smerten en del også. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Fyfaen det smakte dritt med hvitløk, men håper det hjelper. Influensa i helgen Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tror jeg må se meg nødt til å prøve noen av tipsene her. Vont i halsen som bare pokker, og nesten ikke stemme. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) varm kakao og gløg er bare varm sjokolade melk og varm saft Det føles bedre der og da... men du burde drikke noe med mindre sukker i, f.eks tee med litt honning og sitron skal fungere bra =) For å rense halsen kan du bruke en fult så ikke god metode... saltvann... trenger jeg si mere? Endret 4. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg synes nå egentli gode gamle IFA funker bra Lenke til kommentar
Gjest Kat Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 tomatsuppe har funket på meg ; ) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 lag vann med masse honning og sitron. smaker jævelskap men det funker Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 En kald Coca Cola funker når du drikker det, men har kortvarig effekt. Lenke til kommentar
Gjest mbjhb Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har super duper vondt i halsen og deisse fine rådene hjelper bortsett fra det derre conjak greiene da Lenke til kommentar
tyrker123 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 når jeg svelger spytt for jeg vondt i halsen hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Spis en skje honning eller eventuelt en te kopp Med en skje honning ned i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå