themaceman Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Eksen min var glemt på under en uke. Da mener jeg regelrett glemt. Hadde rett og slett ikke følelser for henne fra starten av. Hun jeg "holder på" med nå? Forhåpentligvis veldig lenge, håper så gjerne det her er noe spesielt. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Forelskesfølelsen til min kjære har enda ikke stoppet, etter nesten 9mnd samme føler jeg at jeg er bare enda mer dypt forelsket Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Bumper denne litt. Vil bare si at jeg ennå er like forelsket i min kjære etter 10 måneders forhold. Kjenner henne mye bedre nå så er vel mer forelska nå . Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Når jeg fant ut at hun var utro. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ^ Whaaaat? :O Eksen var det litt opp og ned med, men ikke så veldig seriøst fra min side. Hun jeg er med nå er det veldig annerledes med. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 ei å min kjære har vore ilag i 7 år å he vore samboara i 5.1/2 år har enda fjortissforelskelsen Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Når jeg fant ut at hun var utro. Er dere fortsatt sammen, da? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 En gjennomsnittlig forelskelse varer i ca to år, jmf mine kilder (div. samlivsbøker skrevet av psykologer og slikt). Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dette med forelskelsesfølelse er opp og ned i forhold til hvor godt to personer passer sammen og hvor flinke man er til å holde spenninga + mange andre faktorer. Samlivs"eksperter" bruker jo all fritiden sin på å skrive bøker.. Blikke mye fritid til mann/kjæreste da Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Snart 3 år og fortsatt veldig forelska Gleder meg til hun kommer hjem i dag Hmm.. var ikke du den som for en stund siden snakket om å be ut ei jente på jobb osv?...... Vel, har vært sammen i tre år i desember, og bodd sammen siden februar.. Må si at jeg ser slutten her, og jeg er egentlig over det. Jeg elsket virkelig han men det er en del ting som han har gjort (utroskap, spillegalskap, lyging!! for å nevne noen..), som har fått meg til å stenge ut følelsene "for å unngå å bli såret igjen". Trodde ikke det skulle blir sånn.. men jeg elsker han ikke mer.. føler at han er en kompis som aldri drar hjem.. Gleder meg faktisk til å bli singel, jeg er "bare" 20 år og vært sammen siden jeg var 17.. det er jo NÅ ungdomstia er her.. Så dette ender vel når oppsigelsestiden går ut på leiligheten vår. Så slik kan det ende... vil bare oppleve følelsen av å være skikkelig forelsket igjen, men først skal jeg ha en laang pause... Litt dritt å tenke på at jeg "venta" så lenge på han (militæret, avstandsforhold osv..), og så har han vært slik tilbake.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 kjipt å føle det sånn.. føler nok at man har mista noen år.. skjønner ikke hvorfor ungdom stresser med forhold og sånn.. man kan jo lett klare seg singel til man er 28 eller no.. Virker som mange tror at de kommer til alene resten av livet hvis de ikke har hatt et seriøst forhold innen de er 22 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Snart 3 år og fortsatt veldig forelska Gleder meg til hun kommer hjem i dag Hmm.. var ikke du den som for en stund siden snakket om å be ut ei jente på jobb osv?...... Vel, har vært sammen i tre år i desember, og bodd sammen siden februar.. Må si at jeg ser slutten her, og jeg er egentlig over det. Jeg elsket virkelig han men det er en del ting som han har gjort (utroskap, spillegalskap, lyging!! for å nevne noen..), som har fått meg til å stenge ut følelsene "for å unngå å bli såret igjen". Trodde ikke det skulle blir sånn.. men jeg elsker han ikke mer.. føler at han er en kompis som aldri drar hjem.. Gleder meg faktisk til å bli singel, jeg er "bare" 20 år og vært sammen siden jeg var 17.. det er jo NÅ ungdomstia er her.. Så dette ender vel når oppsigelsestiden går ut på leiligheten vår. Så slik kan det ende... vil bare oppleve følelsen av å være skikkelig forelsket igjen, men først skal jeg ha en laang pause... Litt dritt å tenke på at jeg "venta" så lenge på han (militæret, avstandsforhold osv..), og så har han vært slik tilbake.. Kjenner til noe av det du skriver. Man føler rett og slett at man har kastet bort en del av livet sitt man aldri får tilbake. Og når man ser tilbake på det, så var det ikke verdt det "in the end". Du får trøste deg med at du fortjener bedre, ingen fortjener en løgnaktig utro partner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå