Kilko Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei! Jeg har vært sammen med min kjære i 1 måned akkurat nå og er enda like forelsket i henne som første dagen vi ble sammen, kanskje mer . En ting jeg har tenkt på er hvor lenge denne forelskelsesfølelsen vil vare? Hvor lenge var du forelsket før følelsen forsvant? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 er fortsatt like forelsket etter godt over 1 år Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har vært sammen med gutten min i litt over 1 år nå, og er fortsatt kjempe forelska. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Det var godt å høre Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg og samboeren har vært sammen i 3år og jeg føler meg mer forelsket nå enn da vi traff hverandre. Lenke til kommentar
monti Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det kommer og går..vi har vært sammen i 7mnd nå, det kommer perioder hvor jeg blir skikkelig superforelska i han, å perioder hvor det er litt mindre.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Stoppet vel sånn ca da bestevenninnen hennes kom og fortalte meg at hun hadde hatt sex med en fyr hun møtte på ferie i Sverige. Men jeg fikk meg nå ny dame etter det, og vi var sammen i godt over ett år, stoppet aldri. Nå har hun flyttet til Hong Kong. Savner hun veldig, men vil ikke si jeg er forelsket i hun lenger. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Iflg noe jeg hørte på Radioen for flere år siden så varte en forelskelse normalt 6-7mnd ,mens da gikk den over til å elske en person. Det er en annen og mer rolig følelse.. Det er noe som skjer kjemisk og kroppen som man ikke kan forandre på. Lenke til kommentar
monti Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Iflg noe jeg hørte på Radioen for flere år siden så varte en forelskelse normalt 6-7mnd ,mens da gikk den over til å elske en person. Det er en annen og mer rolig følelse.. Det er noe som skjer kjemisk og kroppen som man ikke kan forandre på. 7993273[/snapback] ja kansje det er det som har skjedd... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hvor lenge en forelskelse varer er vel helt individuelt og kommer helt ann på hvordan forholdet er. hvis personen du forelska deg i viser seg å være en komplett idiot blir den vel borte relativt fort, eller hvis personen sårer deg, er utro osv.. men hvis alt er flott varer den vel en god stund, så går det vel over til at man elsker personen. Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har vært sammen med min i litt over ett år nå. De første månedene var det bare koselig, men så etter litt oppturer og nedturer og en herlig sommer ble forholdet vårt sterkere. Er noe helt annet no, i forhold til ett år siden, for det aller aller meste til det bedre:). Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 2,5 år.. syntes det blir litt mer en vane nå. samboer hvis det har noe å si Lenke til kommentar
b00n Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 begynte vell sakte og avta etter vi flyttet sammen.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 men kva er forskjellen på å elske og forelske? For eg føler meg forsatt forelska i kona mi, vore saman i over 10 år og gifta oss i fjor Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg og min kjære har vært sammen i 2 år nå. Og hvertfall jeg er enda like forelska.. Kiler enda like mye i magen av og se henne, når jeg holder henne i handa, og kysser henne osv osv.. Og når jeg drar så sitter jeg og smiler og er kjempeglad.. Ser masse på bilder av henne, og er vel egentlig litt for mye avhengig av henne ^^, men sånn er det, liker det kjempegodt, skal ikke klage.. Håper nå egentlig bare hun føler det samme Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 men kva er forskjellen på å elske og forelske?For eg føler meg forsatt forelska i kona mi, vore saman i over 10 år og gifta oss i fjor 7998577[/snapback] Har hatt samme damen i 7år, har litt problemer med forholdet nå så. Men kan ikke si jeg er "forelsket" i henne. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Var sammen med eksen i fem år og var fremdeles dypt forelsket i henne over et år etter at det ble slutt! Tok sin tid før det gikk over men tiden leger alle sår Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Var sammen med eksen i fem år og var fremdeles dypt forelsket i henne over et år etter at det ble slutt! Tok sin tid før det gikk over men tiden leger alle sår 8008071[/snapback] Jaja.. er ca ett år siden for meg og nå. Så 4 år til sammen og er fremdels like forelsket... Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vært sammen med typen min i snart 1 1/2 år og er like forelska enda! Det er selvfælgelig en litt annen følelse siden du kjenner personen inn og ut, men forelskelsen er der, og kjærligheten er sterker <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Snart 3 år og fortsatt veldig forelska Gleder meg til hun kommer hjem i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå