AKor Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei, er det noen som kan finne et sted der det står forklart hvordan jeg kan formatere min Compaq SR1610ND Stasjonære PC?? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er ingen spesielle måter å formatere en eksakt modell på Restart maskinen, gå i bios, sett cd/dvd drive til #1st boot device, lagre bios instillinger. Sett windows cd'en i cd-rommen, reboot maskinen, så skal den starte av seg selv.k Lenke til kommentar
AKor Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Er ingen spesielle måter å formatere en eksakt modell på Restart maskinen, gå i bios, sett cd/dvd drive til #1st boot device, lagre bios instillinger. Sett windows cd'en i cd-rommen, reboot maskinen, så skal den starte av seg selv.k 7991205[/snapback] bios? den f1 knappen? men jeghar ikke windows cd.. men har noen Systemgjennoprettings cd'er.. som jeg brente rett etter jeg fikk dadan.. skal jeg starte datan på nytt og gå der det står om ramslot osv? eller f10 ? Endret 21. februar 2007 av adrilzz Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er ingen spesielle måter å formatere en eksakt modell på Restart maskinen, gå i bios, sett cd/dvd drive til #1st boot device, lagre bios instillinger. Sett windows cd'en i cd-rommen, reboot maskinen, så skal den starte av seg selv.k 7991205[/snapback] bios? den f1 knappen? men jeghar ikke windows cd.. men har noen Systemgjennoprettings cd'er.. som jeg brente rett etter jeg fikk dadan.. skal jeg starte datan på nytt og gå der det står om ramslot osv? eller f10 ? 7991218[/snapback] De pleier da å stå i den bootrekkefølgen fra fabrikken, først CD så harddrive OSV. Det ville da også være dumt å formatere disken uten å ha et opperativsystem. Har du ikke en windows eller linux CD/DVD, ville jeg nok latt være å slette alt på disken for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå