Joachim_F Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Okami er et storartet eventyr av den episke sorten, som byr på time etter time med ren og skjær hygge. Les mer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Flott anmeldelse! Jeg blir å kjøpe dette spillet så fort jeg er ferdig med Dragon Quest VIII. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Godt skrevet ja, og skal nok kjøpe meg spillet veldig snart. Men nå kommer jo Final Fantasy XII om to dager, så blir klart lite tid til Okami med det første. Men skal nok kjøpe det om en stund Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvordan er det med voice-acting og sånt i spillet? Kunne ikke finne det i andmeldsen. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Mener å ha lest at det er tilnærmet ingen stemmer i spillet. Hos Gamespot, kanskje...? Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 På tide å kjøpe seg en PStwo? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Hvordan er det med voice-acting og sånt i spillet? Kunne ikke finne det i andmeldsen. Det er ikke voice acting i spillet, bare noe The Sims-aktig babbel. Det virker litt rart i begynnelsen, men man blir raskt vant til det. Lenke til kommentar
J-Cool Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg er ikke helt enig i anmeldelsen der det poengteres at diverse småoppdrag (grave opp neper, mate småfugler finne skjulte vannkilder m.m.) står i liten stil i forhold til helterollen i spillet. Det blir forklart ganske tidlig i spillet at du er en gud hvis krefter er svekket etter årene i "dvale". Og for da å få kreftene tilbake må du utføre ymse mirakler for å forsterke troen om din gudomlighet. Ergo får du poeng/tro (spillets variant av exp.), og forsvarer dermed konseptet om trivielle småoppdrag. Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Flott anmeldelse! Jeg blir å kjøpe dette spillet så fort jeg er ferdig med Dragon Quest VIII. 7991365[/snapback] Må nok bli ferdig med mitt Dragon Quest VIII spill også før jeg kjøper meg dette... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Spaserer litt off-topic, og spør hvor langt er du kommet? Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Spaserer litt off-topic, og spør hvor langt er du kommet? 7994865[/snapback] Svaret kan tas på PM eller i en annen tråd, så holder vi oss til Okami i denne tråden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg