sinnadyr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skulle markere en haug med filer og slette alle bortsett fra en. Greide selvfølgelig da å velge feil fil. Brukte shift-delete metoden. Noen som vet hvordan jeg kan gjenopprette filen? Er slettet for ti sekunder siden Lenke til kommentar
tommeplomme Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Skulle markere en haug med filer og slette alle bortsett fra en. Greide selvfølgelig da å velge feil fil. Brukte shift-delete metoden. Noen som vet hvordan jeg kan gjenopprette filen? Er slettet for ti sekunder siden 7990993[/snapback] Har du tømt papirkorgen også? Hvis ikke høyreklikk velg explore. Finn filen høyreklikk restore. Edit: Nå så jeg det gikk litt fort. Shift-delete. Jeg legger innn årene her. Endret 21. februar 2007 av tommeplomme Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det fins ganske mange restore program som du kan bruke til dette! Husker ikke navnet til noen av dem men de fleste tar penger for programmene sine, du kan kansje finne en 30 dagers trial som du kan bruke! Linkene nedenfor kan kansje hjelpe deg! Download.com Tucows.com Eller du kan bruke den gode gamle siden, Google Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har god erfaring med dette programmet. Fungerer som et fjell. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Hvis programmet fungerer som et fjell er det vel gode sjangser for at det står stille? Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå