-Teddy- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vet det, men vet dere? Sangen var veldig lik en sang fra et annet spill jeg tenker på, jeg lurer på om dere klarer å skille de to spillene. Bare lurer på om det er jeg som surrer, eller om sangen faktisk ER veldig lik. Derfor lar jeg dere gjette litt. Kan si at det er et relativt gammelt spill for meg som er 17 år. Skriver svaret om en times tid. hvilket_spill.mp3 Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 gått en time nå. fant ikke ut av hvor den sangen er ifra dessverre. Men den hørtes dog kjent ut Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Den er fra Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Command and ConquerNavn: "In the line of fire" Selv trodde jeg den var fra et Final Fantasy spill i første omgang. Syns den var veldig, veldig lik en sang derifra. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Den var jo kjempelett, så bare ikke tråden før nå. Må ikke være så utålmodig med å poste svaret vettu. Soundtracket av Frank Klepacki fulgte med da jeg fikk C&C til jul i 1995, og all musikken sitter som støpt. Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Skal noen forstette? Jeg vet ikke hvor jeg legger opp men jeg kunne funnet noe. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Var ikke meningen at dette skulle bli en tråd der vi gjetter hvilke spill sangen er ifra egentlig. Du laster opp filer under skrivefeltet på "svar nå" siden. Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Tar neste jeg da ;P Endret 26. februar 2007 av Perfect_being Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Flyttes fra spillforumet til OT-delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå