Mats-- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Kjøpte meg en 1999 Honda nsr for en liten stund siden! den måtte pusses opp før den kunne brukes så jeg tok på meg jobben Det var MYE som måtte fikses: Dekk Foran/Bak, Lakkering Starter Bremser Foran/Bak og masse småtteri... tar det etterhvert! Vertfall her har dere et bilde av sykkelen jeg kjøpte for 8000.-(Billig!) jeg så på sykkelen som ett godt kjøp, fikk med MASSE deler, og jeg liker og skru så hvorfor ikke! Jeg fikk med: Arrow fulleffekt CDI boks Trimfilter 2 Halve motorer (dvs 1 hel) +++ masse andre deler fra en vraket NSR jeg fikk sykkelen inn på hobbyrommet mitt for litt siden hvor jeg begynte og demontere kåper og ting som skal grunnes her er alle delene vært til grunning: nå som delene er grunnet, skal felgene til Glassblåsing før dem pulverlakkeres: var på rommet og "Modda" bakskjermen i natt for og få plass til bredere bakhjul Har en liten tanke om Fargevalg men har ikke sett noen NSR'er med de fargene så det blir litt vansklig, men hva mener folk om: Alle kåper + plastik i Kullsort (matt) Felger + smådetaljer i en deilig gull kontrast? hvist det er noen photoshop genier her som kan prøve og lage det til meg ville det blitt fint hadde blitt evig takknemmelig hvist noen kunne eksprimentert litt med farger for meg, er ikke helt sikker hvilke farger jeg skal ha! Under følger bilde av en annen nsr til dem som vil eksprimintere med farger for meg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 22. februar 2007 av Mats-- Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Syns du skal farge den som en tricolor NSR, eller helt svart. Gleder meg til å se fremgangen i dette. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Spennende! Jeg ville farget den sølvfarget eller matt svart, definitivt, men det er jo helt opp til deg. Dette skal jeg følge med på . Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg tror virkelig at den hadde blitt FET med matt svart , eller lilla kamelion lakk vist du har råd ser ut som et fett prosjekt som jeg gleder meg til å se videre på Endret 22. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mats-- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Takk for komentarer på sykkel og lakkering bare og pøse på med ideer Endret 22. februar 2007 av Mats-- Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Flott med et slikt prosjekt her på forumet! Prøv å holde oppdateringer i førstepost. Gleder meg til update. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Fy faen så billig du fikk den :O Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Blir det noe fremgang her eller? Lenke til kommentar
rxlover Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jo dette bli bra det:D å blir nok bedre. kanskje oransje??med svarte vinyler!! de blir fett stå på;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå