Gå til innhold

Min Skumleste Spillopplevelse !


Anbefalte innlegg

Min værste opplevelse innen spillverdere var når jeg spillte Unreal 1 for første gang. Det er kanskje ikke blandt de skumleste, men jeg satt å spillte hjemme hos kompisen min mens han var på skolen (han hadde lagt ut nøkkelen) Bortsett fra at han ikke var på skolen! Han satt i skapet bak meg og hoppet ut etter en og en halv time. Akkuratt der hvor lysa slukker seg nedover gangen og den svære jævlen kommer ut av veggen!! :cry: Aldri har jeg blitt mer skremt noen gang! Jeg har fortsatt ikke tilgitt han! Den basterden! :!:

 

unreallogo.gif

 

Jeg har postet denne episoden under "skumleste spill EVER" tråden også, men jeg lurte på om noen av dere andre der ute i det ganske land har blir skremt av på samme måte..?

 

-=Vi lar denne tråden rulle og gå en stund til så kan vi lagen en nominasjons tråd til den som har den beste opplevelsen!=-

 

Hadde vært kult om det ikke bare var jeg som har gått 5 på lissom! :ph34r:

Endret av henrian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når eg var sånn 10-11 år, så satt eg å spilte Tomb Raider 2.... fekk panikk når eg møtte på T-Rex-ene:P

7992894[/snapback]

 

Been there done that... hehehe... :!:

7993509[/snapback]

 

Haha kjenner til den!

Husker også jeg spilte en av tomb raiderne der jeg møtte en tiger som hopet rundt meg og spiste meg.. det var forferdelig :dontgetit:

Lenke til kommentar

F.E:A.R. ja, uten tvil. Ikke på PC-skjermen, men TV-skjermen i et helt mørkt rom.

Fuck Doom, fuck busemannen, fuck Dracula; de har ingenting de skulle ha sagt mot Alma. Alma pawner hele gjengen. Er det noe jeg sjekker før jeg legger meg så er det om Alma er under senga :ph34r:

 

"I've tried to forget, I've tried so hard to forget..."

"k1lL th3M, k1lL th3M 4lL!1"

"Uææh!"

 

:cry:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

En jeg kan nevne:

Back in 1999,

12 år gammel og starter igang demoen av Silent Hill på PlayStation, helt alene i halvmørket på rommet mitt. Ikke gøy etterhvert som jeg trasket rundt i de tåkelagte bakgatene, mørket senket seg, de blodige rullestolene dukket opp og den skremmende musikken bare bygde seg opp noe voldsomt. :cry:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Min skumleste spillopplevelse må være når jeg kom til ravenholm og de raske zombiene+ headcrabsa hopper på meg. Og når det dukket opp litt av hvert i den minegangen.

8011736[/snapback]

 

 

helt enig, ravenholm er et skummelt sted. hvertfall når man virkelig spiller og glemmer verden rundt seg. husker jeg fikk opp pulsen der ja. Jeg syntes det også var ganske skummelt i enkelte av hulene i oblivion, men det er bare pga stemninga. sånt som doom osv skremmer meg lite, jeg kommer lissom ikke i riktig stemning når det bare er masse splatting av monstre. spillet må få meg til å glemme hverden. da først blir det skummelt.

 

btw, jeg har blitt mer skremt av bøker enn av dataspill.

Lenke til kommentar

tror det må ha vært når jeg og en kammerat satt på rommet mitt og spilte Silent Hill 2 demo:P

 

Etter ca 10 minutters spilling kom vi til et helt mørkt rom, det eneste lyset kom fra lommelykten vi hadde. Plutselig høres en bjeffing, og vi snur oss og lyser rett på en Zombie bikkje! :cry: fikk helt panic da :!:

Lenke til kommentar
F.E:A.R. ja, uten tvil. Ikke på PC-skjermen, men TV-skjermen i et helt mørkt rom.

Fuck Doom, fuck busemannen, fuck Dracula; de har ingenting de skulle ha sagt mot Alma. Alma pawner hele gjengen. Er det noe jeg sjekker før jeg legger meg så er det om Alma er under senga :ph34r:

 

Hvis du ønsker å bli virkelig skremt, bør du sjekke ut spill som System Shock 2 eller Clive Barker´s Undying. F.E.A.R. er et meget bra spill, men blir aldrig mer enn småskummelt etter min mening.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg satt for meg selv på bakrommet (i kjelleren) å spillte Thief 3: Deadly Shadows. Skulle akkurat snike meg forbi ei vakt eller et monster eller noe da søstra mi rev opp døren og ropte som ville helvete. Hun hadde på seg en grønn hettegenser med hetta på, så først så jeg ikke hva det var, for det var jo mørkt i tillegg. Det var rett og slett like før jeg pissa på meg. Akkurat når man sitter på sitt mest konsa, så blir man forstyrra av noe svært grønt noe :S Aldri helt kommet over den der..

Lenke til kommentar

Alien Versus Predator på lan, for maaange år sida. Seint på natta, vi er alle blitt ganske trøytte, og eg spelar marine, eit par av kompisane mine spelar Aliens. Eg kjem inn i eit stort rom, og plutseleg byrjar den f45&¤%0 radaren å pipe. Eg byrjar å leite febrilsk etter noko som kan likne på aliens, og akkurat når eg snur meg til venstre so hoppar ein alien midt i trynet på meg. Kombinasjonen av adrenalin, trøyttheit, overdose av cola og lyd gjorde at eg skreik ut, datt bakover av stolen min og NEKTA å spele meir. Puls på 300. MINST!

 

Det var ikkje noko særleg moro å spele F.E.A.R til tider heller.. Forbanna lille jenta skal jo vere på dei verste plassane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...