ZeS Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 heiho og Gooood Morning Hardware.no! som topic sier har jeg fått problem med at X crasher når jeg skriver inn beryl-manager for å starte beryl(har ikke lagt den inn som startup(lazy )) alså, jeg logger inn med XGL session, skriver beryl-manager, så rekker jeg å ta en titt på terminalen(ca 0.1sek) så blir alt hvitt.. ALT rakk så vidt å se det stod noe om "fire_glx" (eller noe) som hadde gjort noe/var erroren. ikke mye å jobbe med her gutta, men satser på litt hjelp -ZeS- Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Min X session klikker også hvis jeg ikke huker vekk fra sync to vblanc i beryl-settings. Du kan jo alltids prøve det. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 den har jeg skrudd av for lenge siden. er ikke det som er problemet. hmm når jeg tenker meg om, kom problemet etter jeg installerte driveren til skjermkortet mitt.. fglrxinfo stemmer med det som står her, så driveren burde være installert korrekt.. noen som vet om noe jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skjer det samme hvis du feks. kjører en glxgears? Hvis det gjør, har no muligens samme problemet jeg hadde. Det jeg da gjørde var å fjerne alt som het *beryl*, laste ned nyeste nVIDIA driver og installere disse på nytt. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) ikke mye som skjer om jeg kjører glxgears.. åpner seg en svart boks. men ingenting skjer inni den når jeg kjører den i gnome session får jeg frem tannhjul som snurrer og går.. prøvd å "remove completely" og reinstalla drivere og beryl/emerald/XGL nuh, men fortsatt same shit.. Endret 22. februar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hadde samme problem på et integrert ATI skjermkort, og det løste seg ved at jeg endret "Rendering path" i beryl manager til "Copy". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå