DementedAlbino Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skal kjøle ned en E6400 + x1650 kort, men står litt fast når det kommer til radiator. I kabinettet har jeg to 120mm vifter plassert side om side, og er her radiatoren også må monteres. I lengden har jeg ca 25 cm å gå på, så noen som kan hjelpe meg med å finne en radiator som vil kjøle dette bra, og som samtidig får plass? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Hva med å kjøre to 120 mm radiatorer? Fleste 240 mm radiatorer er 260-280 mm Endret 21. februar 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Jo jeg kan gjerne gjøre det, men vil da størrelsen bli riktig? Vil jo da bli 25 cm fordelt på 2 x 120mm radiatorer. Så målene jeg har å gå på er følgende: Bredde: Totalt 25 cm Høyde: 12 cm Dybde: 3 cm Så noen forslag til en radiator eller to som vil passe her? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Joda... Men du setter nipplene enten opp eller ned... med slange i mellom eller y-kobling... så er det akuratt passe... F.eks to av Disse to Mist 120 eller Mist Extreme 120. Åssen case har du? Endret 21. februar 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Har et htpc kabinett, så plassering av niplene opp eller ned går ikke da jeg rett og slett ikke har mer plass i kabinettet en hva jeg skrev over. Kabinettet er det som er testet her: http://www.silentpcreview.com/article591-page3.html Alternativt kan jeg montere en radiator utenpå, men vil helst slippe alt styret med slanger på utsiden av kabinettet. Så noen flere gode tips? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Etter å ha sett på kassa, tror jeg ikke at det er mulig å få satt inn vannkjøling på den i det hele tatt... Sånn bortsett fra hvis du setter radiatoren på utsiden av kassa... Det er jo en mulighet... Blir kanskje ikke så veldig pent... Men det skulle da fungere... For du får heller ikke plass til viftene inni kassa med radiatoren inni... :\ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vurderte å montere viftene på utsiden om det var plass til radiator inni, men som du sier så lar deg seg nok ikke gjøre, blir rett og slett for liten plass. Så nå leter jeg i grunn heller etter en bra vifte til E6400. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tror det blir bra om du setter radiatoren utafor, med niplene ut på baksiden så de ikke synes så alt for godt. Bruker du ei lita swiftech-pumpe tar det ikke altfor stor plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå