Gå til innhold

En skikkelig mp3 JukeBox til festen ....

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har laget en mp3 maskin (dsv. en gammel PC som kjører WinXP og inneholder massevis av mp3 låter). Den skal nå brukes på en fest der den skal kobles til et stereoanlegg. Windows Media Player er grei nok den, men det jeg ønsker meg er en skikkelig JukBox som oppfyller flest mulig av disse kravene:

1. Den må være lett å bruke med gode søkefunskjoner slik at alle gjestene kan lete frem en sang de vil høre.

2. Den må ha en "venteliste" slik at folk kan legge inn nye sanger i en kø (dvs. når noen velger en ny sang så slutter ikke sangen som spilles, men denne får spille ferdig). Mao, FIFO ønskeliste eller venteliste!

3. Den må gjerne ha visuelle plugins men det viktigste er en oversiktlig layout på spilleren.

4. Den må kunne søke seg fram til og holde oversikt over alle mp3 filer på maskina (dette gjør Windows Media Player første gang den startes opp, men hvordan klarer man å få den til å scanne alle HD på nytt?)

5. Det må være mulig å søke på musikk vha. artistnavn, sangtittel, type musikk osv.

Jeg ser primært etter et program som er gratis, men er også villig til å betale for det dersom det ikke koster mer enn noen hundrelapper.

Kom med tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...