zn00ker Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Som emnet sier så har Mappealternativer forsvunnet helt plutselig. Når jeg går på Verktøy i verktøylinjen i en eller annen mappe, så står det; Koble til nettverkstasjon... Koble fra nettverkstasjon... Synkroniser... Altså ingen Mappealternativer! Den ligger heller ikke på Kontrollpanelet. PS: Jeg har søkt litt (og kommer til å fortsette), men det er noen filer som jeg må ha tilgang til. Så jeg håper det er noen luringer der ute som kan hjelpe meg :smile: Lenke til kommentar
abene Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Som emnet sier så har Mappealternativer forsvunnet helt plutselig. Kan være bug i XP. Du har vel installert SP1? Du kan evt prøve et tweak-program: http://www.windows.no/win_dl.php Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Nei, jeg har ikke installert SP1. Skal sjekke litt på den linken du gav meg å se om det er noe som kan hjelpe meg der. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Er det ingen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre får å fikse det?? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Nå har jeg installert SP1, uten at det hjalp stort. Det må da være et eller annet som kan fikse det, uten å måtte formatere!? Lenke til kommentar
abene Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Nå har jeg installert SP1, uten at det hjalp stort.Det må da være et eller annet som kan fikse det, Har du prøvd å finne løsning på denne siden? http://www.annoyances.org/ Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 18:27, skrev ueland85:reinstallering. Hadde håpet på å slippe det, men etter installeringen av SP1 så virker det som PC`n er sykt treg. Så det blir nok til en fresh install i løpet av kvelden ja. Takker for alle svar! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå