Kairo Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei. Trenger sårt hjelp til oppkopling av en DI-604. Kommer skjevt ut allerede når jeg skriver inn 192.168.0.1 -cannot find server. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med hvordan jeg går frem skritt for skritt. Skal kople en stasjonær og en bærbar mot d-link'en. Begge bruker window xp. Bruker jeg kryssa eller ukryssa kabler ? Kai Lenke til kommentar
KriB Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei. Trenger sårt hjelp til oppkopling av en DI-604. Kommer skjevt ut allerede når jeg skriver inn 192.168.0.1 -cannot find server. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med hvordan jeg går frem skritt for skritt. Skal kople en stasjonær og en bærbar mot d-link'en. Begge bruker window xp. Bruker jeg kryssa eller ukryssa kabler ? Kai Litt sent, men godt? Du kan bruke både kryssede og ukryssede kabler. Det er i hvertfall jeg har hørt av folk her på forumet. Nye rutere skal sense hva slags kabel som er i portene og tilpasse seg dette. Jeg hadde et liknende problem med at jeg ikke fant gatewayen ved å skrive inn IP- adressen. Du må skru av PROXY- instillingene, og velge identifiser instillinger automatisk. (Eller noe sånt... Jeg sitter og skriver på jobben, så jeg husker ikke nøyaktig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå