atsjo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Hei, er på jakt etter en rem som jeg kan feste på mitt Canon Eos d400 Slik som denne. Finnes noe slikt i Norge. Det er en ordning som gjør at man kan feste remmen i stativ festet og den andre delen der man har halsremmen. Slik som et håndholdt videokamera. Hadde vært kjekt om noen visste dette? -Atsjo Endret 21. februar 2007 av atsjo Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei, er på jakt etter en rem som jeg kan feste på mitt Canon Eos d400 Slik som denne. Finnes noe slikt i Norge. Det er en ordning som gjør at man kan feste remmen i stativ festet og den andre delen der man har halsremmen. Slik som et håndholdt videokamera. Hadde vært kjekt om noen viste dette? -Atsjo 7990121[/snapback] Jeg vet ikke om det er noen norske butikker som har denne, men på ebay kan man finne de til en ganske lav pris. ebay: hand strap Canon Lenke til kommentar
atsjo Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Hei, er på jakt etter en rem som jeg kan feste på mitt Canon Eos d400 Slik som denne. Finnes noe slikt i Norge. Det er en ordning som gjør at man kan feste remmen i stativ festet og den andre delen der man har halsremmen. Slik som et håndholdt videokamera. Hadde vært kjekt om noen viste dette? -Atsjo 7990121[/snapback] Jeg vet ikke om det er noen norske butikker som har denne, men på ebay kan man finne de til en ganske lav pris. ebay: hand strap Canon 7990675[/snapback] Takk for svar, men jeg vet ikke om jeg tør å kjøpe over Ebay. Er litt usikker på om varene kommer frem. Men takk for godt forslag, nå vet jeg hvordan prisnivået er. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har flere ganger sett slike på finn.no. Preus selger blant annet originale slike levert av Canon til EOS 1D-serien i hvert fall. http://preuspro.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4678 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har flere ganger sett slike på finn.no. Preus selger blant annet originale slike levert av Canon til EOS 1D-serien i hvert fall. http://preuspro.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4678 7991406[/snapback] Men disse vil man ikke kunne feste effektivt på en 400D (ihvertfall ikke uten batterigrep), da de trenger festeløkke på toppen og bunnen av grepet. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
buitre Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Vil heller anbefalle Nikon AH-4 håndrem. Den er mye mer behagelig å bruke enn Canon sine. http://www.the-digital-picture.com/Reviews...rip-Review.aspx Koster en del mer enn Canon sine, men er verdt det. Lenke til kommentar
tes Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg lurte på det samme for litt siden. Det beste funnet synes jeg er løsningen de selger på www.camdapter.com Cluet er at du kan bruke Original håndstropp på 400D uten batterigrep. Ingen klumpete plastdingser. Det er laget av aluminium og stål. Jeg vurderte sånn plastdings i starten, men valgte denne fordi det ser mer profesjonelt/originalt ut + gir mulighet for stativfeste og skulderreim i tillegg. Denne trenger du ikke ta av noengang Lenke til kommentar
Gråskjegg Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kjøpte en tilsvarende stropp på Foto Knutsen(?) på Karl Johan. Tror tilogmed at den var på tilbud. Ikke peiling på hvor mye eller om de fortsatt har slikt. - grå - Lenke til kommentar
atsjo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Takk for mange, og gode svar. Her på Sørlandet er det for mye snø til å gå i butikkene. Men skal sjekke lokalt først. Så bestiller jeg etterhvert, hvis jeg ikke finner det her. Takk -Atsjo Lenke til kommentar
asv Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har sett slike til salgs på markedet på foto.no flere ganger. Både nye og brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå