SpaceFrog Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skal selge min Xbox 360 + utstyr og 10 spill eg vurderte 4000 for dette. DETTE er IKKE en Salgs Annonse.!! trenger ett svar på dette har fått tilbud om å bytte det inn i en bærbar som ble kjøpt i desember. her er link til bærbar Acer Aspire 3692 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) En Celeron cpu på den bærbare...Vil fraråde deg i om å kjøpe sånt.. Ihvertfall hvis du skal spille på den... Endret 21. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 En Celeron cpu på den bærbare...Vil fraråde deg i om å kjøpe sånt..Ihvertfall hvis du skal spille på den... 7990171[/snapback] skal kun selges videre med en gang den bærbare der. tenkte kun på verdi. bærbar kan ikke brukes til å spille på uansett Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hehe..Alikevel så ville ikke jeg personlig ha betalt 7000,- spenn for en bærbar med celeron cpu..Ikke verd det..Du får en bedre bærbar til samme pris... Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 eg skal selge xboxen for 4000. men det er en som vil bytte inn en brukt acer (kjøpt i desember) MOT min xbox. vil det være økonomisk lurt for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå