Gå til innhold

Half-life-afterlife

Anbefalte innlegg

Er det egentlig noe annet enn CS og DoD som er BRA ting basert på half-life? noen som vet om bra mods? spilte Gunman Chronicles i går, dette er riktignok ikke noen Half-Life mod, men fy banan som det sugde... var jo mislykka forsøk på å lage HL-historien opp av dage... og det var ni kilometer mislykka oxo! ARGH! glad jeg ikke brukte penger på det spillet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-06 10:36, skrev Jay|-|eM:

Er det egentlig noe annet enn CS og DoD som er BRA ting basert på half-life?

Jeg synes Opposing Force expansion packen var veldig bra. Den er dog litt kort, men har du ikke prøvd den burde du gjøre det. Dette forutsetter riktignok at du leter etter en kul single player opplevelse.

Blue-Shift var jeg ikke imponert over.

Lenke til kommentar

they hunger er en mod til half life jeg synes var like skummel som thief, rocket crowbar er artig på lan, gøy når du bruker helikopter eller vitenskapsmann-launcher og dreper en fyr så 251 gibs regner rundt.

jeg kjøpte gunman chronicles i tyskland, spillet var gørr kjedelig. angrer på at jeg sløste penger på ett så kjedelig spill, jeg kom til der jeg fikk tanks så sluttet jeg og spille.

Lenke til kommentar

Synes Natural selection er svinartig!

Men er plag noen ganger å være marine når ingen klarer å være commander!

Alien er best for da slipper man å mase på comm hele tida.. åsså et bra tips til nybegynnere.. IKKE vær gorg når dekk spiller alien, av den enkle grunnen at folk blir sinte på deg for du tar opp alle resources til folk som trenger det (f.eks andre gorg som bygger hive og resource towers)

Japp, det skal væra snickers og twist!

er fortsatt masse bugs på spillet.. håppast dem gidder å lage stor update snart, og ikke bare de mini server updatene!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...