JoeDohn Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Er det egentlig noe annet enn CS og DoD som er BRA ting basert på half-life? noen som vet om bra mods? spilte Gunman Chronicles i går, dette er riktignok ikke noen Half-Life mod, men fy banan som det sugde... var jo mislykka forsøk på å lage HL-historien opp av dage... og det var ni kilometer mislykka oxo! ARGH! glad jeg ikke brukte penger på det spillet... Lenke til kommentar
joac Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 10:36, skrev Jay|-|eM:Er det egentlig noe annet enn CS og DoD som er BRA ting basert på half-life? Jeg synes Opposing Force expansion packen var veldig bra. Den er dog litt kort, men har du ikke prøvd den burde du gjøre det. Dette forutsetter riktignok at du leter etter en kul single player opplevelse. Blue-Shift var jeg ikke imponert over. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har ikke prøvd selv, men Natural Selection får svært gode kritikker. (Multiplayer MOD) Virker grisegøy. Lenke til kommentar
The K4 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Natural Selection er ultrabra, men tar dessverre litt tid å sette seg inn i. Skjekk Den originale NS siden for download og mer info :razz: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 they hunger er en mod til half life jeg synes var like skummel som thief, rocket crowbar er artig på lan, gøy når du bruker helikopter eller vitenskapsmann-launcher og dreper en fyr så 251 gibs regner rundt. jeg kjøpte gunman chronicles i tyskland, spillet var gørr kjedelig. angrer på at jeg sløste penger på ett så kjedelig spill, jeg kom til der jeg fikk tanks så sluttet jeg og spille. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Som andre her har sagt er Natural Selection bra! Blanding av RTS og FPS. Får en skikkelig "Alien" følelse av å spille den. Litt skummelt :smile:. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 wormsHL er en riktig artig mod. :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg er med evil_snowman. They Hunger er knall. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Synes Natural selection er svinartig! Men er plag noen ganger å være marine når ingen klarer å være commander! Alien er best for da slipper man å mase på comm hele tida.. åsså et bra tips til nybegynnere.. IKKE vær gorg når dekk spiller alien, av den enkle grunnen at folk blir sinte på deg for du tar opp alle resources til folk som trenger det (f.eks andre gorg som bygger hive og resource towers) Japp, det skal væra snickers og twist! er fortsatt masse bugs på spillet.. håppast dem gidder å lage stor update snart, og ikke bare de mini server updatene! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hvis dere syntes at They Hunger var bra, så må dere prøve Heart of Evil... Dritbra SP Mod, med alt fra Zombier, Super Zombier, Aliens til Vietcong. www.planethalflife.com/heartofevil Lenke til kommentar
The man! Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 science and industry er dritbra. det er delt inn i to lag, og du har forskere som utvikler nye våpen og nytt utstyr. så kan du knabbe forskerne til fienden slik at du utvikler våpen raskere enn dem. det er dritkult når det er mange på hvert lag. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 action er ein av dei besre modden til hl Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jaa..Action Half-Life er en av de beste mod'sa til Half-Life Digger å stupe gjennom vindusrutene og Akimbo Berettas 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå