Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Da var det slutt!...


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I feel 4 u dude! damn asshole han "kompisen" din, selv om jeg ikke vet helt hva som er værst..

 

Jeg mener:

 

x-en din, sorry dude, men viss dere er sammen i 2 år og hu bare hopper på kompisen din... SLUTT!! (på engelsk) viss dere hadde vært sammen så lenge, bodd sammen og hele greia, burde hun hatt respekt nok for deg til å:

 

1. HOLDE SEG UNNA KOMPISEN DIN, UANSETT!! KOMPISER/VENINNER er OFF-LIMIT!!

 

2. Gjort det slutt med en gang hu begynnte å få følelser for han (sry I guess)

 

Når det kommer til kompisen sin er det ikke særlig mye bedre... dritet er at du må jobbe med han. Skal innrømme at hadde det vært meg hadde jeg nok plantet en strak høyre i neserota hans, but HEY thats just me....

 

Ting som dette er vanskelig, og jeg tror ikke du bør bebreide deg selv for å tilgi henne de første gangene, naturlig i slike situasjoner. men mener ikke du bør gjøre det denne gangen.

Sansynligvis er det vanskelig siden du ikke vil miste de begge, skjønner det, men du kommer til å se tilbake på dette å være drit forbannet på deg selv viss du gjør det!

 

SUMMA-SUMARUM: Han var en dårlig kompis!! og hun var en dårlig Venn OG Kjæreste... så jeg tror nok hun er den værste...

 

sorry at jeg ikke kan gi deg noen gode råd. men håper du finner ut av det!!

 

I Feel your pain bro.... I REALLY do...

 

 

TAR HINTET CHILLS OG REDIGERER FEILEN ;)

Endret av Goldeneye
Lenke til kommentar

Vel...

 

Kompisen din er ikke lengre en kompis, han er en kollega, og thats it.

Når kjæresten din først begynner å sjangle, f.eks ved å rote med en annen gutt på en russefest.... vel da bør man lese kortene.

Når man først roter med noen, er man ikke så "inn" i sin nåværende kjæreste.

Så der sluttet vel forholdet deres eeeegentlig, du må vel ha forstått at en kjæreste som er glad i deg ikke gjør noe sånt.

Kjenner forsooovidt et kjæreste par som har opplevd alá det russe greiene, og de "lever" nå enda. Spør du meg er nå grunnlaget for et godt forhold vekke, men de får nå styre på =)

 

Trist er det, du har vel lært da iallefall.

OG seriøst da for faen, hvem i helvete sover over hos en av det motsatte kjønn i samme seng uten av noe er på gang. Mine sosiale antenner er ikke-eksisterende og selv jeg fatter da at det ikke kan være "rett".

 

Shit happens I suppose.

 

Blir oppgitt av å lese dette jeg, virkelig oppgitt.

Du føler deg nok bedre snart, gi det TIIIIIID.

 

Og en annen ting generelt til alle, ikke bland en forelskelse med "å-det-har-jeg-lyst-til-å-smake-på". :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...