Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Da var det slutt!...


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, jeg er jenta i et sånt drama akkurat nå.

 

Holdt på med en type, men jeg var aldri forelska i han. La oss kalle ham Gutt1, og jeg er Jente1 ;) Jeg var usikker. Vi hadde chatta noen uker på msn, og så møttes vi for første gang for bare 2 uker siden.

 

Da var han sammen med vennen sin, Gutt2, og jeg var sammen med veninna mi, Jente2 ;) Det var på en måte opplest og vedtatt at Jente1 (meg) skulle like Gutt1, og han skulle like Jente1. I tillegg falt Gutt2 for Jente2, mens Jente2 egentlig ikke likte Gutt2.

 

Så var jeg en del ilag med Både Gutt1 og Gutt2, og i ei uke klina jeg med Gutt1 (neida, vi pusta innimellom :!: ) . Gutt2 var da forelska i Jente2, som på sin side Ikke ville treffe han. Jente1 og Jente2 bor på samme sted, Gutt1 bor litt lenger unna, Gutt2 bor langt unna.

 

Men Jente1 var aldri forelsket i Gutt1, hun Likte Gutt2, uten å være forelsket i ham da, bare likte ham godt. Var ikke forelsket i noen av dem.

 

Nå i ferien klina først Jente1 med Gutt1. Men så kom Gutt2 på besøk. Jente1 fant ut at hun likte Gutt2 veldig godt. Så skjønte hun at hun ike var forelska i Gutt1, og "gjorde det slutt" (Jente1 og Gutt1 var aldri samme på ordentlig). Gutt2 skjønte at Jente2 ikke var interessert, og Jente1 og Gutt2 begynte sakte å trekkes mot hverandre.

 

By dags dato holder Jente1 og Gutt2 på og kliner litt, men de bor 2 og en halv time unna hverandre :/

 

Alt dette har skjedd i løpet av 2 uker (utenom chattinga mellom Gutt1 og Jente1 på forhånd)

 

Ikke glem at Gutt1 og Gutt2 er gode venner fra før. Gutt1 er forelsket i Jente1, så han er lei seg.

 

Men Jente1 og Gutt2 blir Kanskje et lykkelig par ;)

 

Tilgi eventuelle skrivefile ;)

Lenke til kommentar
*snip*

 

det virker ikke som du er forelsket i Gutt2 så hvorfor ødelegge et vennskap?

8005591[/snapback]

 

Det var det jeg fikk ut av det og..

8005872[/snapback]

 

Men samtidig ser jeg ikke at normen brytes. Dog ser jeg den etiske konflikten også, da gutt 1 har følelser for jente 1, og gutt 2 burde egentlig backe ut, eller avklare med gutt 1 at det er ok.

 

men fader for en historie, hater gutt 1 -2 osv :p

Lenke til kommentar
*snip*

 

det virker ikke som du er forelsket i Gutt2 så hvorfor ødelegge et vennskap?

8005591[/snapback]

 

Det var det jeg fikk ut av det og..

8005872[/snapback]

 

Men samtidig ser jeg ikke at normen brytes. Dog ser jeg den etiske konflikten også, da gutt 1 har følelser for jente 1, og gutt 2 burde egentlig backe ut, eller avklare med gutt 1 at det er ok.

 

men fader for en historie, hater gutt 1 -2 osv :p

8005905[/snapback]

Hehe, tror aldri jeg har lest samma linjen omigjen så mangen ganger bare for å holde tunga beint i munnen om hvem som gjorde hva med hvem..

 

Men ontopic:

Full sympati for din situasjon. Få deg noe annet å tenke på og tiden til å gå som går det over.

Jeg var forresten sammen med søsteren til min bestekompis, men jeg spurte først på forhånd om det var greit å sjekke hu opp. Hele det forholde gikk i vesken etter en stund men bestekameraten har jeg fremdels. Var forresten forloveren i bryllupet hans for en stund tilbake.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest litt her har jeg kommet frem til et par ting: 1. Folk i dette forumet er veldig hevngjerrige. 2. De ser ikke etter noen løsninger (generelt).

 

Her er hva jeg synes du skal gjøre det er et veldig enkelt steg å ta:

 

Bryt all kontakt med eks'n, den fly-filla er det ikke noe mer å gjøre med.

Si i fra til "kompisen" at du synes det var råttent gjort og at du helst ser at det ikke gjentar seg. Ta dette gjerne opp i full offentlighet. Mens begge suppehodene er tilstede. Så roer du deg ned, og leter på nytt. Hevn løser ingen problemer, hevn skaper dem.

 

Hva er dette tulle med eks'er? Er hu en eks så er hun en heks! Er det en kompis som bedekker henne nå, ta en prat med han... Advar han litt... Og sammenlign notater...

Lenke til kommentar
Etter å ha lest litt her har jeg kommet frem til et par ting: 1. Folk i dette forumet er veldig hevngjerrige. 2. De ser ikke etter noen løsninger (generelt).

 

Her er hva jeg synes du skal gjøre det er et veldig enkelt steg å ta:

 

Bryt all kontakt med eks'n, den fly-filla er det ikke noe mer å gjøre med.

Si i fra til "kompisen" at du synes det var råttent gjort og at du helst ser at det ikke gjentar seg. Ta dette gjerne opp i full offentlighet. Mens begge suppehodene er tilstede. Så roer du deg ned, og leter på nytt. Hevn løser ingen problemer, hevn skaper dem.

 

Hva er dette tulle med eks'er? Er hu en eks så er hun en heks! Er det en kompis som bedekker henne nå, ta en prat med han... Advar han litt... Og sammenlign notater...

8006064[/snapback]

 

ro ned med genraliseringene da. Ikke alle passer det du skrev der, jeg ser flere forslag som ikke bunner ut i vold e.l.

Lenke til kommentar

Du fortjener bedre enn det her. Slik respektløshet har jeg lite til overs for.

Han "kompisen" din er en skikkelig drittsekk, anbefaler deg å holde deg langt unna sånne folk, de gjør bare verden til et surere sted :(

 

Få deg virkelige kompiser, som ikke behandler deg slik, det fortjener du ikke.

 

Men syntes du var litt for snill når hun rota med en kar i russetida, personlig syntes jeg det er å gå langt over streken.

 

Uansett, se fremover, det dukker opp ei som fortjener deg :)

Lenke til kommentar
Mene, Jente 1 er ikke interesert i noen ?

Likte ikke gutt2 jente2 da ? ;/ begynnte han plutselig og like deg nå ?

hmm, jaja, den kjærligheten den kjærligheten, lykke til dere to uansett da

 

joo det som er : Jente 1 vil ha gutt 2 og gutt 2 vil ha jente 1, sier han iallefall. Innviklet :blush:

 

men jo, jeg er forelsket, i gutt2 :love:

Lenke til kommentar
DJ_Dark: Næh, hva mener du? Det der er da ikke fjortis! Det der er norsk ungdoms prat på nett... Nesten helt uleselig for oss av den gamle skolen... Der rein og enkel norsk med noenlunde grei bøying og ren skriving er på sin plass..

 

selv om du er 14iss på nett bør du kunne elementær rettskriving, bøyning av verb og lignende. Iløpet av den tiden jeg har vært på nettet her har jeg sett mye grell rettskriving. Selv om jeg kanskje er litt old school når jeg skriver dette så synes jeg mange av dagens ungdom er ganske slette når det gjelder rettskriving.

Lenke til kommentar
Han "kameraten" din brøt den ENESTE regelen som en kompis kan bryte, nemlig: "Uansett hva som skjer, så skal du aldri "røre" dama til kompisen din eller noen av hans ekser"

 

Føler med deg!!

7990258[/snapback]

nåja.. eg hadde gitt en total faen i om kameratene mine hadde rørt eksene mine :p men deribladt dame som du holder på med , er sammen med ol. hadde eg klikka!

Lenke til kommentar
Han "kameraten" din brøt den ENESTE regelen som en kompis kan bryte, nemlig: "Uansett hva som skjer, så skal du aldri "røre" dama til kompisen din eller noen av hans ekser"

 

Føler med deg!!

7990258[/snapback]

nåja.. eg hadde gitt en total faen i om kameratene mine hadde rørt eksene mine :p men deribladt dame som du holder på med , er sammen med ol. hadde eg klikka!

8091320[/snapback]

 

Det er forskjellig fra person til person.

 

Hadde dette skjedd meg, hadde jeg nok simpelten ignorert "kameraten" på en kald måte slik at han eventuelt forstår at dette var noe han ikke burde ha gjort. Og om han ikke forstår dette, er han bare til bryderi og waste of time. Det er mange mange muligheter på denne jorda.

Lenke til kommentar
ilpostino: defor har jeg den signaturen jeg har...

 

så du synes det er greit at du oppfattes som en useriøs person altså....?

8094099[/snapback]

 

 

spørs på hvordan du ser det... men hvis du har noe videre og formidle så la oss unngå og ta dette i denne tråden og ta det som siviliserte folk over pm så ikke denne tråden plutselig blir stengt pga oss to som diskuterer om min sign.

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Han "kameraten" din brøt den ENESTE regelen som en kompis kan bryte, nemlig: "Uansett hva som skjer, så skal du aldri "røre" dama til kompisen din eller noen av hans ekser"

7990258[/snapback]

Helt sant.. uansett hva som skjer skal man ALDRI røre venners kjæreste/ekser! det er totalt uakseptabelt!

7990799[/snapback]

 

Syntes dere overdriver litt! Helt klart uakepstabelt og røre kjøresten til en venn, men ekser må det da være lov å kose seg med! Akkuratt det gir ihvertfall jeg beng i :p

 

@Trådstarter: Det endte med ditt, som med mange andres forhold, dritt. Utrolig synd når dama skal begynne på den måten, men man får som regel gjort lite med det. Bruk den tiden du trenger for å komme over henne, og finn deg en ny kjæreste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...