Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Da var det slutt!...


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal være enig med ilpostino..

 

Men, det hjelper ikke og løse dette med vold.

Dama vil ha han, ingenting og gjøre med det dessvære, men du finner nok noen bedre. Gå ut med ekte kompiser og kom over dette. Ha det gøy, du lever bare en jævla gang. Det blir bare værre av og sitte inne og være lei deg. Trust me.. Så kom deg ut med venner, og finn ei ny dame ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Halla alle!...

 

Hadde aldri trodd at denne tråden skulle bli så "populær" :)

 

Det er på en måte bra og på en annen måte litt trist at finnes så mange

eksemplet på akkuratt det samme som det jeg har opplevd de siste dagene.

Ganske tragisk at det er så mange der ute som er like ubruklige som det jeg nå kan kalle min eks er. :hrm:

 

Men må si at det hjelper å lese alle støttende ord. Takker...

 

Så what to do now? litt kjedelig om dagene...men nå kan jeg iallefall gjøre som jeg vil. Har funnet ut at hun skal ikke få fokke opp hele livet mitt..Har ikke den aller største vennekretsen, men gode de jeg har. Litt verre på dame fronten. Ikke verdens største selvtillit + at har jo ikke fått mer tro på kjærligheten. :ermm:

Lenke til kommentar
Om en kompis av meg noensinne hadde gjort noe slikt, hadde jeg aldri tilgitt han. Ville ha sendt inn Jack Bauer for å torturere ham. Kanskje piska han på ballene med en flisete vaier?

7999291[/snapback]

 

Passer det ikke bedre med Force Grip? ;) (Henviser til nick og avatar)

 

 

Halla alle!...

 

Hadde aldri trodd at denne tråden skulle bli så "populær"  :)

 

Det er på en måte bra og på en annen måte litt trist at finnes så mange

eksemplet på akkuratt det samme som det jeg har opplevd de siste dagene.

Ganske tragisk at det er så mange der ute som er like ubruklige som det jeg nå kan kalle min eks er. :hrm:

 

Men må si at det hjelper å lese alle støttende ord. Takker...

 

Så what to do now?  litt kjedelig om dagene...men nå kan jeg iallefall gjøre som jeg vil. Har funnet ut at hun skal ikke få fokke opp hele livet mitt..Har ikke den aller største vennekretsen, men gode de jeg har. Litt verre på dame fronten. Ikke verdens største selvtillit + at har jo ikke fått mer tro på kjærligheten.  :ermm:

7999807[/snapback]

 

Bare gjør ett eller annet du liker å gjøre, hobbyer og lignende. Hold deg opptatt, og ikke tenk for mye på det. Ta deg en tur på byen, vær utadvendt og bli kjent med nye folk. :)

Lenke til kommentar
Halla alle!...

 

Hadde aldri trodd at denne tråden skulle bli så "populær" :)

 

Det er på en måte bra og på en annen måte litt trist at finnes så mange

eksemplet på akkuratt det samme som det jeg har opplevd de siste dagene.

Ganske tragisk at det er så mange der ute som er like ubruklige som det jeg nå kan kalle min eks er. :hrm:

 

Men må si at det hjelper å lese alle støttende ord. Takker...

 

Så what to do now? litt kjedelig om dagene...men nå kan jeg iallefall gjøre som jeg vil. Har funnet ut at hun skal ikke få fokke opp hele livet mitt..Har ikke den aller største vennekretsen, men gode de jeg har. Litt verre på dame fronten. Ikke verdens største selvtillit + at har jo ikke fått mer tro på kjærligheten. :ermm:

7999807[/snapback]

 

Bare gjør ett eller annet du liker å gjøre, hobbyer og lignende. Hold deg opptatt, og ikke tenk for mye på det. Ta deg en tur på byen, vær utadvendt og bli kjent med nye folk. :)

7999851[/snapback]

 

Støtter den jeg å, det var også det jeg gjorde den gangen. Dog det ble også en del festing, vanlig festing altså ikke deppedrikking.

Og tok alt som de kom egentlig, så overaskelsen var stor da jeg hadd nesa til min nåværende oppi trynet mitt :D

Så prøv og ikke tenk på det noe særlig, samle erfaringen og go on. Og om du får noe mas fra eksen så anbefaler jeg å frys ho ut. For hvis ikke blir det værre la være å ikke tenke på det.

(Pokker hvordan fikser jeg quotene??)

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Ble dumpet i går på sms, så kanskje mine planer gir deg inspirasjon:

 

jeg har alltid likt fotografi, så hadde tenkt å begynne med det igjen. Har heldigvis mange flotte venner, så skal nok finne på noe der. Ellers så kan du jo:

 

- begynne med web design

- trene; kanskje du også får bedre selvtillit med tiden

- jobbe litt ekstra og hente ut pengene til noe du har ønsket deg lenge, og virkelig skjemme deg selv og muligens katten bort en periode.

- dra på en fin utenlandstur. kanskje få med deg en venn eller flere.

 

 

Mange forslag, håper du finner noe. For det hjelper lite å sitte hjem i hvert fall, tro meg :)

 

for min del er hodebryet med selvangivelse for enkeltmannsforetak, eksamen og Microsoft vs Elkjøp mer enn nok å tenke på nå :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Han "kameraten" din brøt den ENESTE regelen som en kompis kan bryte, nemlig: "Uansett hva som skjer, så skal du aldri "røre" dama til kompisen din eller noen av hans ekser"

 

Føler med deg!!

7990258[/snapback]

 

Hva i helvette er galt med å røre ekser av kamerat ?

 

Et slag i æren og selvrespekten bare, ufattlig tafatt. Frie mennesker, frie valg. Uansett så burde man respektere valgene til hverandre, og liker man en person, vil man bare person sitt beste.

 

Fælt det skal være gett..

 

Men til trådstarter ; Dump kompissen din, eller ta det med humor. Som i TV - Serien scrubs, << Vi må ha humor i livet, ellers kommer vi aldri gjennom det fæle>> - Mer ærlighet får man ikke.

 

Ta det med humor, selvom det kanskje ikke er rett tid til det nå.

 

Det svir, men det går over, uansett, la tiden lege alle sår.

 

 

Ja, jeg er i det ærlige og vise hjørnet idag.

Lenke til kommentar
Han "kameraten" din brøt den ENESTE regelen som en kompis kan bryte, nemlig: "Uansett hva som skjer, så skal du aldri "røre" dama til kompisen din eller noen av hans ekser"

 

Føler med deg!!

7990258[/snapback]

 

Hva i helvette er galt med å røre ekser av kamerat ?

 

Et slag i æren og selvrespekten bare, ufattlig tafatt. Frie mennesker, frie valg. Uansett så burde man respektere valgene til hverandre, og liker man en person, vil man bare person sitt beste.

 

Fælt det skal være gett..

 

Men til trådstarter ; Dump kompissen din, eller ta det med humor. Som i TV - Serien scrubs, << Vi må ha humor i livet, ellers kommer vi aldri gjennom det fæle>> - Mer ærlighet får man ikke.

 

Ta det med humor, selvom det kanskje ikke er rett tid til det nå.

 

Det svir, men det går over, uansett, la tiden lege alle sår.

 

 

Ja, jeg er i det ærlige og vise hjørnet idag.

8001267[/snapback]

 

Du gjør det bare ikke, det er en norm. Og jeg syns synd på han for måten det ble gjort på og faktumet at han sikkert møter på de to igjen.

Lenke til kommentar
Jeg hadde banka dri-ttem ut av han kompisen din! Og ikke minst, hadde jeg kalt den tidligere kjøresten din en hore

8003085[/snapback]

 

Det er en irasjonell tankegang. Den er spekket med følelser og ikke egnet å gjøre at han fremstår som en som prøver å gjøre seg bedre på å trekke andre ned.

Jeg ville sett høyere til en som sa ha det og tok situasjonen i egne hender og beholdt livsgnisten trass motgangen fra andre som ikke evner å ha empati.

Lenke til kommentar
Det er en irasjonell tankegang. Den er spekket med følelser og ikke egnet å gjøre at han fremstår som en som prøver å gjøre seg bedre på å trekke andre ned.

Jeg ville sett høyere til en som sa ha det og tok situasjonen i egne hender og beholdt livsgnisten trass motgangen fra andre som ikke evner å ha empati.

8003100[/snapback]

 

 

Vold er desverre den første tanken som popper opp i hodet til de fleste, i en slik situasjon. Forundrer meg ikke at så mangen skriver "JEI HADDE BANKET LIVSKITEN UT AV HAN DERRE DUDEN!1!!1", irrasjonel kan den trygt kalles, men og den letteste å falle hen til. Heldivis er det de færreste som tyr til vold.

 

Beste måten å komme over noe, er å gjøre noe morsomt og konstruktivt, som f.eks fotografering (som du nevnte.)

Lenke til kommentar
Det er en irasjonell tankegang. Den er spekket med følelser og ikke egnet å gjøre at han fremstår som en som prøver å gjøre seg bedre på å trekke andre ned.

Jeg ville sett høyere til en som sa ha det og tok situasjonen i egne hender og beholdt livsgnisten trass motgangen fra andre som ikke evner å ha empati.

8003100[/snapback]

 

 

Vold er desverre den første tanken som popper opp i hodet til de fleste, i en slik situasjon. Forundrer meg ikke at så mangen skriver "JEI HADDE BANKET LIVSKITEN UT AV HAN DERRE DUDEN!1!!1", irrasjonel kan den trygt kalles, men og den letteste å falle hen til. Heldivis er det de færreste som tyr til vold.

 

Beste måten å komme over noe, er å gjøre noe morsomt og konstruktivt, som f.eks fotografering (som du nevnte.)

8003312[/snapback]

 

Det jeg tenker er at straks slikt skjer, så burde en koble seg vekk fra situasjonen. Dog er dette ikke alltid det beste fordi det å sette seg i andre person gir et usunt forhold til følelsene, men noen ganger kan det være en ide.

 

Når kjæresten dumpet meg i går så merket definitive forskjeller i handlingsmønsteret mitt. Første melding så la jeg fra meg mobilen og fokuserte på venner og annet, og så svarte, men på den som avgjorde alt, så reagerte jeg med mindre heldige ord, og det tror jeg var en mer følelsesmessig irrasjonell handling, enn en gjennomtenkt rasjonell handling.

Lenke til kommentar
Det jeg tenker er at straks slikt skjer, så burde en koble seg vekk fra situasjonen. Dog er dette ikke alltid det beste fordi det å sette seg i andre person gir et usunt forhold til følelsene, men noen ganger kan det være en ide.

 

Når kjæresten dumpet meg i går så merket definitive forskjeller i handlingsmønsteret mitt. Første melding så la jeg fra meg mobilen og fokuserte på venner og annet, og så svarte, men på den som avgjorde alt, så reagerte jeg med mindre heldige ord, og det tror jeg var en mer følelsesmessig irrasjonell handling, enn en gjennomtenkt rasjonell handling.

8003361[/snapback]

 

Den enkleste delen er som oftest den man tyr til først. De mer rasjonelle tingene kommer etterpå, når man tenker klart. Ikke alltid man gjør det rett etter "ground zero",vet at jeg i hvert fall ikke gjør det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...