Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Da var det slutt!...


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

vet nøyaktig hvordan du har det, har vært i lignende situasjon i det siste selv. Og vet hvor utrolig deilig det er å få ting ut, snakke med andre og høre at det som har skjedd er forferdelig og at det kjæresten din gjorde var feil.

 

Det er fulstendig respektløs av ho, som menneske, å rote med en annen mens ho er i et forhold, det er det værste ho kunne gjort. Hvis ho vil noe sånt så burde ho gjøre det slutt først, herregud som jeg hater det. :(

 

Men hun var tydeligvis ikke den helt rikigte og du vil i senere tid se tilbake og være glad for at det er over nå. Tenk, det er masse andre fisker i havet og sikkert flere som biter på kroken.

 

Og til kompisen din, dropp han som kompis, sånn gjør man rett å slett ikke...

 

 

Gl hf (Y)

7991042[/snapback]

 

 

det blir nok litt vel vanskelig for trådstarter i og med at begge 2 jobber i samme firma...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men kompisen kan du stikke en tur over til og si han ikke lenger er kompis,

Heads up man, føler med deg.

7991188[/snapback]

Og til kompisen din, dropp han som kompis, sånn gjør man rett å slett ikke...

Gl hf (Y)

7991042[/snapback]

det blir nok litt vel vanskelig for trådstarter i og med at begge 2 jobber i samme firma...

7993036[/snapback]

Som jeg sa tidliger også som flere har sagt, no more buddy. Give shit in the dude!

Likevel om det er i samme firma, så gjør om det hele til ett profesjonelt jobbmessig forhold. Og finn heller en annen skikkelig kompis.

Lenke til kommentar
Helt sant.. uansett hva som skjer skal man ALDRI røre venners kjæreste/ekser! det er totalt uakseptabelt!

Offtopic: Jeg ser virkelig ikke problemet med ekser og venner. Om det er slutt mellom to personer synes jeg ikke det er noe galt om en venn av den ene personene blir sammen med den andre. Man bør kunne ønske sine venner og ekser å ha det greit, og ikke stikke kjepper i hjulene for de.

 

edit: Og "kameraten" din er ingen kamerat =/

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Da kan jeg jeg kalle meg for dumpet. I går skjedde det....etter 2 fantastiske år fikk jeg høre setningen "jeg tror det er best sånn" og "det er ikkje rettferdig overfor deg".

 

Litt historikk.

 

Traff henne for over 3 år siden. Vi drev me samme idrett og så hverandre jevnlig. Reiste på turneringer osv. Det ble mer og mer alvor og vi begynnte å trene litt utenom den andre treningen. Så kom julen 2005, jeg gav henne en liten presang og fikk min første ordentlige klem. Var i himmelen. Jeg fikk gavekort på kino av henne, så det måtte bli kino på oss. Nyttårsaften kom det første kysset. Så gikk det et par uker og vi var blitt et par.  :love: 

 

Vi hadde det kjempe bra. Selv om jeg jobber 2 uker på og 3 uker av. Det var allti like godt å komme hjem da. Godt å ha no å glede seg til. Etter 1 år ca fyttet vi sammen. Begge to fyttet ut fra barndomshjemmet. Alt var bare idyll. Fikk oss tilogmed en katt.

 

I 2006 var hun russ. Jeg var litt redd for at det kom til å bli litt vanskelig. Men vi snakket om det og fant ut at det var ingenting å bekymre seg for.

Så fikk jeg en tlf når jeg var på jobb. Hun hadde vert på fest, blitt full og klint med en annen gutt. Fortalte meg at det ikke betydde noe og at det var kun fordi hun var veldig full. Ble selfølgelig vedig skuffet. Men jeg elsket (elsker) henne jo så tok ikke mange timer før jeg tilgav henne og alt ordnet seg.

 

Alt var bra helt til for 2 uker siden. Snakket med henne dagen før jeg skulle hjem fra jobb, og hun hadde vert ute dagen før. Så jeg spurte de vanlige spørsmålene, om det var gøy, når hun kom hjem osv. Hun ungikk å fortelle det. Når jeg kom hjem kom bomba. Hun hadde overnattet hos en kompis av meg. Det hadde selfølgelig ikke skjedd no. Men det kom fram at hun hadde såvet i samme seng som han. Litt rart syntes jeg når jeg vet at han her minst 2 senger til.  :hrm: men

dum som jeg tydligvis er så godtok jeg det. Jeg snakket me kopisen min og han bedyret at han bare hadde gitt henne en plass å såve når hun ikke kom seg hjem om natta. Å alt var godt igjen.

 

Så gikk det en uke. Da fikk jeg ved en tilfeldighet greie på at de fortsatt snakket sammen. Og det var ikkje bare uskyldig småprat. "tenker på deg hele tiden" "du er så jæ.... deili"

 

Konfronterte henne seff me dette. Da flyttet hun hjem til foreldrene sine. Sa at hun måtte ha en lang pause. Så igår skjedde det. Game Over!.

 

Nå sitter jeg å pusen her alene. Jeg elsker henne selv om alt dette har skjedd. Sliter skikkelig her altså. Snakket litt sammen igår. Hun sa at hun ønsker at vi ikke skal være uvenner. Hater tanken på å miste både en kjæreste og en god kompis. Og på at jeg kommer til å se dem sammen. + at jeg jobber i samma firma som kompisen min. Ikke lett dette.....  :no::(

 

skrev dette mest for å få det litt ut av systemet, men er det noen som har noen tanker omkring dette. Eller kanskje har vert ute for noe lignende selv er det bare å komme med det.

7989976[/snapback]

 

 

Er jo ikke altfor lenge til NOKAS-Schumann er klar for skarpe oppdrag igjen :D Give him a call!

Lenke til kommentar
kameraten var en dust... men alt som ikke dreper deg gjør deg sterkere! du kommer over det til slutt

7996890[/snapback]

haha ja :!: , men det ville sikkert hjulpet å klippe av hele kølla til "kameraten" eller hva?

7996984[/snapback]

nei nei! vold løser ikke noe

7996992[/snapback]

I denne situasjonen mener jeg det er den eneste utvei :mad:

da ville han fått en lærepenge, betyr ikke det at vold løser dette?

tror ikke akuratt han vile "rørt" hun no mer etter kølla er borte :)

Endret av rambo-gutt
Lenke til kommentar
kameraten var en dust... men alt som ikke dreper deg gjør deg sterkere! du kommer over det til slutt

7996890[/snapback]

haha ja :!: , men det ville sikkert hjulpet å klippe av hele kølla til "kameraten" eller hva?

7996984[/snapback]

nei nei! vold løser ikke noe

7996992[/snapback]

I denne situasjonen mener jeg det er den eneste utvei :mad:

da ville han fått en lærepenge, betyr ikke det at vold løser dette?

tror ikke akuratt han vile "rørt" hun no mer etter det med å kutte av :)

7997006[/snapback]

dette er jo bare useriøst og hjelper ikke trådstarter i det hele tatt rambo-gutt...

Lenke til kommentar
kameraten var en dust... men alt som ikke dreper deg gjør deg sterkere! du kommer over det til slutt

7996890[/snapback]

haha ja :!: , men det ville sikkert hjulpet å klippe av hele kølla til "kameraten" eller hva?

7996984[/snapback]

nei nei! vold løser ikke noe

7996992[/snapback]

I denne situasjonen mener jeg det er den eneste utvei :mad:

da ville han fått en lærepenge, betyr ikke det at vold løser dette?

tror ikke akuratt han vile "rørt" hun no mer etter det med å kutte av :)

7997006[/snapback]

dette er jo bare useriøst og hjelper ikke trådstarter i det hele tatt rambo-gutt...

7997017[/snapback]

det kan diskuteres :p

Lenke til kommentar

For et par år siden lå jeg innlagt på sykehuset.. På denne tiden hadde jeg ei kjæreste. Det som skjedde var at hun var hos meg på sykehuset å kameraten min kom på besøk. Etter 2 timer dro de begge avgårde samtidig. Etter 1 dag fikk jeg inn en sms på mobilen om at det var slutt mellom meg å henne. Saken var ikke bedre at jeg lå der i senga å vrei meg i smerte, men nå var hjertet også knust. Etter 2 dager ble jeg utskrevet. Senere fikk jeg vite at kameraten min hadde rotet med kjæresten min.

Vi er fremdeles venner meg å han. Som sakt kommer å går damene, men kompiser er kompiser. Jeg har fremdeles ikke full tillit til han, men det er noe han må innse for resten av livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...