electr0nique Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sliter med å finne et hovedkort med tilstrekkelig antall kontakter, da spesielt IDE-kontakter. Er avhengig av støtte for fire IDE-drev, og helst 8 SATA-kontakter. Tre PCI-spor ville også vært idellt, da jeg har noen kontrollere jeg trenger plass til. Finnes det noe slikt? Og, selges det av Komplett som jeg må kjøpe det fra? Lenke til kommentar
slempike Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Hvilken sokkel er det du skal ha? 775 ? Kan bli vanskelig å få tak i 4 IDE-drev tror jeg. Fleste har vel 2 stk. Komplett har vel mye å velge imellom ja Edit: Du kan også prøve prisguiden Endret 21. februar 2007 av slempike Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 man kan jo ha 2 drev på hver ide kontakt... Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 man kan jo ha 2 drev på hver ide kontakt... 7990137[/snapback] Problemet er bare at de fleste nye hovedkort har kun en kontakt. Jeg trenger to. Hvilken sokkel er det du skal ha?775 ? Skal ha 775 ja. Ante egentlig ikke at det var så mange å velge mellom, har vært AMD-gutt inntil nå, men ser nok at de må se seg slått av Intel for øyeblikket :/ Men jeg ser nok at hva jeg søker ikke er tilgjenglelig, så det får nok bli PCI-baserte kontrollere for det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå