MrVilla Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Sitter som sikkert mange andre og venter på bredbånd fra NGT. Har sjekket kundesidene uavbrutt hver dag i nesten ett år!! Derfor så begynner det å bli rimelig spennede når det ser ut som at det nærmer seg leveringsdato. Det jeg lurer på er at som oplysningene nedenfor sier så vil sentralen bli klar uke 51, men jeg ikke kan få det før en måned etter!?!? Hvordan kan dette ha seg? Syntes noen her nevnte at man fikk modem og greier i forkant slik at man kunne være klar så fort sentralen var klar. Noen synspunkter på dette? Din status: Sentral planlagt klar til uke 51 2002 Forventet leveransedato: 03.01.03 Estimert dato på basis av en normal leveranseprosess. Dette er ment som en foreløpig tidsangivelse og vil bli erstattet av en sikrere leveransedato når de ulike aktivitetene er kartlagt i forhold til den konkrete bestillingen. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 grunnet at de har 4-6ukers leveringstid selv om det kansje allerede er tilgjengelig...... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Vel.....dem lovte meg jo bredbånd for ett år siden, så jeg vil påstå at leveringstiden har vært lang nok. Dem har visst at jeg skulle ha dette i 12 måneder og da synes jeg det er litt drøyt med 4-6 ukers leveringstid! Da burde dem ha dette i huet når dem legger opp slik at dem som har ventet automatisk får tilsendt det dem trenger for å kople seg opp. Hvis noen ringer etter at sentralen er klar så er det noe annet. Da kan jeg heller forstå at det kan ta litt tid. *Skikkelig lei av å vente!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå