morgenutgaven Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 I følge de siste ryktene rundt Apple vil vi snart få se en ultraportabel bærbar maskin liknende 90-tallets Powerbook 2400. Les mer Lenke til kommentar
EagleNest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg som håper på flash-harddisk og led skjermen.. venter jeg forgjeves? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg som håper på flash-harddisk og led skjermen.. venter jeg forgjeves? 7990414[/snapback] Jeg vil tro det, men jeg ønsker også flash-disker (og led-skjerm er vel også greit nok), til ultraportable. AtW Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Apple er jo flinke til å ta bruk ny teknologi, så hvis denne i det hele tatt lanseres er det nok ganske sikkert med i alle fall led-skjerm. Siden det allerede finnes ultraportable på markedet med dette. SSD er det vel pris og tilgjengelighet ved faktisk/praktisk lansering som avgjør. Sony Vaio er hovedmotstander, og er disse man konkurer mot i dette segmentet. På disse kan man velge SSD eller old-school, men "rimelig" HD. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hva slags størrelsesorden snakker vi? 12"? 10"? Lenke til kommentar
G Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det skal bli spennende å se hvilken vekt enheten kommer til å få. Håper det blir noe av, for jo mer konkurranse vi får, desto bedre kan det bli for forbrukerne når de skal velge seg ett produkt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det skal bli spennende å se hvilken vekt enheten kommer til å få 7992595[/snapback] ja, spesielt med tanke på at dagens macbook er relativt tung (2,4 kg for en 13,3" er drøyt, FSC klarer jo å levere en 14" på 1,8 kg, og gjennomsnitts-14"eren ligger mellom 2,1-2,25 kg). Lenke til kommentar
souljah Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Naar jeg var i japan for ikke saa lenge siden, saa gikk det hovedsakelig i ultraportabelt, angrer naa paa at jeg ikke skaffet meg en panasonic.. her er et bilde som sammenligner en panasonic R3 med en 12" powerbook.. det burde gi et inntrykk av hva japanske forbrukere er paa jakt etter.. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Artig bilde. Japanere har kanskje litt mindre fingre enn oss vestlige (pølsefingrede). Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Nåå, jeg vet ikke om jeg klarer å holde pølsefingrene mine unna en slik liten mac med SSD. Det er ihvertfall en fordel med å ha store hender, på en slik laptop rekker man alt med en hand. Ikke mer vifting med hendene. (Kan trykke enter og venstre ctrl med samme hand på et vanlig tastatur.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå