Gå til innhold

Fineste drakt i PL?


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men fullt så galen er den ikkje, ser betre ut på ein person enn flatt lagt ut som på biletet over.

Ser litt avkutta ut der dei vertikale stripene sluttar ved skuldrene. Baksida var litt sexy i heilsvart med kvite bokstavar. :p

 

Har berre ei drakt frå 98-sesongen så eg må kanskje kjøpe denne. :hmm:

 

Ein litt morsom sak frå nufc.com her.

 

New kit negativity

 

The new home kit for seasons 2007/08 and 2008/09 has been revealed and although some of you have expressed displeasure at the amount of black in it, our headline refers to something else....

 

Wondered where they got the inspiration for the design? We suspect they did what we did with this season's shirt, and popped it into a graphics package and chose the "negative image" filter.

 

Let us explain. On the left is the current kit, on the right is the same image with all the black and white reversed. It's uncannily like the new one, we reckon....

 

PS - Some of you, like us, noticed that the penultimate "slow reveal" image on the official site ended up being a big white arrow pointing at Michael Owen's nether regions. Insert your own joke/pun..

 

blacknwhitewe0.jpg

post-23219-1176569907_thumb.png

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Fineste draktfarge må vel være Watford sine, med Man C på en klar andreplass.

8386933[/snapback]

 

Watford har fått mye pepper for draktfargene sine, men jeg er enig med deg i at gult og rødt kan være fint.

 

Himmelblått er også flott, men jeg må si ingenting slår hvitt/marineblått.

Lenke til kommentar

Enig, den drakten er fantastisk fin. Årets er også fin, men jeg liker ikke Adidas. Liker ikke å godt de tre streke deres, og i tillegg så skal det være så mye fancy på dem. Men bortsett fra kragen, så er den helt grei.

 

Og for en fantastisk forside du har gravd frem i tillegg. :D

Lenke til kommentar
Synes dessverre at årets LFC drakt er alt for rotete.

Tro meg; Jeg har prøvd hardt å like den.

Og med krager i tillegg....  :no:  :cry:

 

Denne drakta er konge:

20060122-liverpool-manu.jpg

 

Stilren og ryddig, med en deilig rådfarge!

:thumbup:

8392795[/snapback]

 

En nesten perfekt fotballdrakt.

 

Litt kjipt med Reebok, dog.

Lenke til kommentar

Veldig offtopic: Apple er et dataselskap kjent for sine enormt pene designer, og vant i år over 13 design priser på 13 foskjellige produkter. Vet dere hva likheten mellom apples produkter og årets United-drakt? Rent og enkelt, samt pent design. Liker det stilrent, gjør ikke noe at laget rocker heller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...