Drillo Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Kva er poenget med firkanten rundt Northern Rock? Det skjønner jeg godt. Vil tippe det er Northern Rock som har forhandlet det fram. Logoen kommer mye bedre fram med kun én bakgrunnsfarge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Men fullt så galen er den ikkje, ser betre ut på ein person enn flatt lagt ut som på biletet over. Ser litt avkutta ut der dei vertikale stripene sluttar ved skuldrene. Baksida var litt sexy i heilsvart med kvite bokstavar. Har berre ei drakt frå 98-sesongen så eg må kanskje kjøpe denne. Ein litt morsom sak frå nufc.com her. New kit negativity The new home kit for seasons 2007/08 and 2008/09 has been revealed and although some of you have expressed displeasure at the amount of black in it, our headline refers to something else.... Wondered where they got the inspiration for the design? We suspect they did what we did with this season's shirt, and popped it into a graphics package and chose the "negative image" filter. Let us explain. On the left is the current kit, on the right is the same image with all the black and white reversed. It's uncannily like the new one, we reckon.... PS - Some of you, like us, noticed that the penultimate "slow reveal" image on the official site ended up being a big white arrow pointing at Michael Owen's nether regions. Insert your own joke/pun.. Endret 14. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fineste draktfarge må vel være Watford sine, med Man C på en klar andreplass. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Fineste draktfarge må vel være Watford sine, med Man C på en klar andreplass. 8386933[/snapback] Watford har fått mye pepper for draktfargene sine, men jeg er enig med deg i at gult og rødt kan være fint. Himmelblått er også flott, men jeg må si ingenting slår hvitt/marineblått. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Må si at jeg syns Arsenal sine drakter var stilige i år ja Syns også at begge Newcastle's også er veldig kule! Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Synes dessverre at årets LFC drakt er alt for rotete. Tro meg; Jeg har prøvd hardt å like den. Og med krager i tillegg.... Denne drakta er konge: Stilren og ryddig, med en deilig rådfarge! Endret 15. april 2007 av TBJ Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Enig, den drakten er fantastisk fin. Årets er også fin, men jeg liker ikke Adidas. Liker ikke å godt de tre streke deres, og i tillegg så skal det være så mye fancy på dem. Men bortsett fra kragen, så er den helt grei. Og for en fantastisk forside du har gravd frem i tillegg. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ManU sin 70talls retro drakt på den andre siden var grisestygg første gang eg så den, og den er grisestygg enda. 8014843[/snapback] Nå er det faktisk sånn at denne drakten er ein hyllest til Busby Babes. Kanskje derfor den ser "gammel" ut? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Synes dessverre at årets LFC drakt er alt for rotete.Tro meg; Jeg har prøvd hardt å like den. Og med krager i tillegg.... Denne drakta er konge: Stilren og ryddig, med en deilig rådfarge! 8392795[/snapback] En nesten perfekt fotballdrakt. Litt kjipt med Reebok, dog. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Synest Liverpool har hatt mer hell med de hvite draktene enn de røde de seneste sesongene Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Digger United sin drakt, både borte og heima. Enig at den blå ikkje er så sexy. Arsenal sin er fin, spurs og. Tredjedrakta til pool er ein katastrofe! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Tredjedrakta til pool er ein katastrofe! 8397857[/snapback] Den gule, eller champions league -drakta?? Endret 16. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tredjedrakta til pool er ein katastrofe! 8397857[/snapback] Den gule? 8397871[/snapback] Nope, den kvite med grønt i. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Tredjedrakta til pool er ein katastrofe! 8397857[/snapback] Den gule? 8397871[/snapback] Nope, den kvite med grønt i. 8397893[/snapback] Ja, men siste bortedrakten fra Reebok var ikke så værst Endret 16. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Enig, den har jeg selv òg Hjemmedrakten fra de to foregående sesongene er rett og slett fantastisk! Endret 16. april 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Enig, den har jeg selv òg Hjemmedrakten fra de to foregående sesongene er rett og slett fantastisk! 8398198[/snapback] Men adidas har ødelagt drakta. De kan ikke lage rene fotballdrakter, stripehorer som de er. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Liker Newcastle, Watford og Liverpools sine best. Men de var bedre når de ble lagd av Reebok. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Mi Newcastle-drakt kom i posten i dag. Det er 06/07-sesongen, synest det er finare enn den nye som kjem. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Veldig offtopic: Apple er et dataselskap kjent for sine enormt pene designer, og vant i år over 13 design priser på 13 foskjellige produkter. Vet dere hva likheten mellom apples produkter og årets United-drakt? Rent og enkelt, samt pent design. Liker det stilrent, gjør ikke noe at laget rocker heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå