Gå til innhold

Fineste drakt i PL?


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Boro

2. Spurs

3. Villa

 

Synes enkle drakter er de fineste, mange av de nye designene blir for mye Select for min smak.

Savner litt tøffe krager, mimrer litt tilbake da Cantona herja (har lagt merke til at Gerrard prøver å være like tøff nå .. desverre blir det bare en blek kopi).

 

Skammelig at enkelte lag ikke klarer å forhandle seg frem til å få en unik drakt, må være skuffende for fansen..

Synes også at noen lag bytter hovedsponsor for ofte, virker som enkelte bytter hvert år.. bettingselskaper og <insert brand> asia .. huff

Lenke til kommentar
Nåværende hjemmedrakten til Newcastle er helt fantastisk. Men den nye som kommer til neste sesong er langt mindre pen.

8342038[/snapback]

 

Hva, er den offentliggjort allerede!? Hvor?

8380168[/snapback]

164100_B.jpg

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/Home/0,,10278,00.html

8380944[/snapback]

 

Altfor mye svart til å være Newcastle. Blit litt som da Spurs spilte forrige sesong med blå armer.

 

Drakta i seg selv er ikke sensasjonelt stygg, men det bryter jo litt med klubbidentiteten.

 

For øvrig er det vel ikke samme designet som Liverpool har på sin?

Lenke til kommentar

Enig med Drillo om at den er for svart og at den bruter med klubbidentiteten. I tillegg så er jo det "northern rock." - merket ti ganger styggere enn det som er nå, som faktisk er veldig tøft. Og det verste: Så lenge jeg kan huske, så har Newcastle - merket (hestene som er på hver side av den tingen) vært på venstre side, men nå er den flyttet midt på :nei:

Lenke til kommentar
Enig med Drillo om at den er for svart og at den bruter med klubbidentiteten. I tillegg så er jo det "northern rock." - merket ti ganger styggere enn det som er nå, som faktisk er veldig tøft. Og det verste: Så lenge jeg kan huske, så har Newcastle - merket (hestene som er på hver side av den tingen) vært på venstre side, men nå er den flyttet midt på  :nei:

8383375[/snapback]

 

Ja, klubblogoen skal være over hjertet!

 

Jeg kommer for øvrig snart med en vurdering av klubblogoene i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...