Gå til innhold

Fineste drakt i PL?


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var faktisk det jeg trodde med det første, men da jeg skjønte at det ikke var dem kunne det være stripene rundt ermene eller stripen rundt bunnen av drakten. Men dette er vel irrelevant nå som jeg vet hvilke du mener? Prøv å se for deg drakten uten stripene. Tror du virkelig du ville likt drakten bedre?

Lenke til kommentar
De stripene er vanvittig kule.

8015886[/snapback]

Hør hør. Om de hadde vært vekke hadde drakten blitt veldig anonym og kjedelig.

8015911[/snapback]

 

Jeg synes fotballdrakter skal være veldig rene, på grensa til kjedelig.

 

Real Madrid er et eksempel på en drakt adidas har ødelagt fullstendig med sitt nye fancy design:

 

http://img75.imageshack.us/img75/7309/rm14rb.jpg

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke særlig sansen for Adidas sine drakter - de skal være veldig fancy, og som tidligere nevnt er det også mange layouts som går igjen på flere drakter, og det blir feil, spør du meg. Jeg synes Liverpool sin drakt er veldig fin, men ville ikke sagt at det er den fineste Liverpool-drakta noensinne. Kragen ødelegger en del av inntrykket ...

Lenke til kommentar
Paint skills. ;)

pool.png

 

Det dumme er at stripene går igjen på fleire drakter laga av Adidas, synest draktene skal være unike eg.

8016473[/snapback]

 

Jeg synes den ble flottere etter din paint-rendering.

 

Ja, en klubb som Lpool burde ha et unikt design på drakta, ikke standard adidas-drakt.

Lenke til kommentar
Paint skills. ;)

Det dumme er at stripene går igjen på fleire drakter laga av Adidas, synest draktene skal være unike eg.

8016473[/snapback]

 

Jeg synes den ble flottere etter din paint-rendering.

 

Ja, en klubb som Lpool burde ha et unikt design på drakta, ikke standard adidas-drakt.

8016593[/snapback]

Helt enig, og jeg er Liverpool-supporter (som de fleste vet), og den Real Madrid drakt, fysja meg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det jeg har lagt merke til så langt: Liverpools drakt er pen og Man. U. sin drakt er desidert styggest i PL. Dette sier jeg ikke fordi jeg holder med Pool, men fordi drakten til Man. U er rammstygg. Makan til 70-tallslog på brystet. :!:

7997179[/snapback]

Du har bare vannvittig dårlig sans. Dessuten HATER JEG THE COP.

8049920[/snapback]

 

Hvorfor hater du The Cop?

 

Det er ikke oss i hvertfall...

 

kop.jpg

Lenke til kommentar
Det jeg har lagt merke til så langt: Liverpools drakt er pen og Man. U. sin drakt er desidert styggest i PL. Dette sier jeg ikke fordi jeg holder med Pool, men fordi drakten til Man. U er rammstygg. Makan til 70-tallslog på brystet. :!:

7997179[/snapback]

Du har bare vannvittig dårlig sans. Dessuten HATER JEG THE COP.

8049920[/snapback]

 

Hvorfor hater du The Cop?

 

Det er ikke oss i hvertfall...

 

kop.jpg

8054339[/snapback]

 

Er selv Spurs-fan, men det er en guttedrøm å stå på "The Cop" Å synge "You'll never walk alone"! Har en far og en bror som har gjort det, og pappa gråt når han skulle fortelle om det :cry:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...