Simen-Andre Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Heisann, har da tenkt meg ny pc. Lurer på hva dere her på hardware syns =) Spesifikasjoner -> Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775 ABIT AB9 PRO, P965 XFX GeForce 8800GTX 570M 768MB Corsair Dominator TWIN2X6400C4D 2048MB XION Powersupply 500W Har harddisk og cd/dvd stasjon ifra før av. Kabinett jeg skal ha er dette : Aerocool Miditower, T40 Takker på forhånd Mvh Simen André Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tror du blir veldig fornøyd med den pc-en, men jeg ville lagt mer penger i en kvalitetsstrømforsyning. Denne er fin uten å være for dyr. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 AB9 PRO-kortet er en god overklokker, men det er en del kluss når det gjelder installering av diverse komponenter. Leste en plass at man trengte 3 CD-er eller noe i den duren for å installere en harddisk - da dette kortet mangler kontrollere. (?) Når det gjelder din personlige mening, så synes du kanskje ikke dette er så gale - men jeg bare informerer Kan være de som ikke liker det slik. Et godt alternativ er et ASUS P5B. Dette gir mye valuta for pengene, og overklokker også veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå