captn_cold Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 tenkte på å oppgradere pcen min sånn at den blir bedre til gaming , bedre grafikk og vil derfor ha litt bedre skjermkort og muligens cpu... har nå: MEDION AMD sempron processor 3000+ 1,80GHz 1,00gb ram Skjermkortet er Nvidia geforce Fx 5500 vet ikke så mye mer enn d . Men hvis det er noe mer er det bare å spørr så kan jeg prøve å finne det ut Lenke til kommentar
foffle Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) tenkte på å oppgradere pcen min sånn at den blir bedre til gaming , bedre grafikk og vil derfor ha litt bedre skjermkort og muligens cpu... har nå: MEDION AMD sempron processor 3000+ 1,80GHz 1,00gb ram Skjermkortet er Nvidia geforce Fx 5500 vet ikke så mye mer enn d . Men hvis det er noe mer er det bare å spørr så kan jeg prøve å finne det ut 7989645[/snapback] Velkommen En ting er hvertfall sikkert: Du må ha nytt skjermkort. Cpu hadde heller ikke vært dumt... Hva er prisklassen du hadde tenkt? Endret 21. februar 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
captn_cold Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 hmmm vet ikke har ikke så mye å si så lenge det ikke blir så veldig dyrt... har ikke peiling på hva de ligger på så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå