FrankTheWank Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Formaterte broren min sin data for ett par dager siden, å fikk problemer da jeg skulle installere driveren til skjermkortet. For å installere driverene måtte jeg legge inn DirectX 8. Etter at jeg la inn dette, fikk jeg svart skjerm da jeg kom inn i windows. Da startet jeg maskinen i sikker modus, fikk avinstallert DirectX, å det virket igjen. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Har lastet ned de nyeste driverene, men får ikke lagt dem inn uten å ha DirectX på maskinen. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hva med directX9 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Siden du ikke sier hvilken versjon av Windows du har så er det ikke lett å si. Legg gjerne til mer informasjon. Men ville ha forsøkt en annen DirectX-versjon for å forsikre meg. Om det er Windows XP som er installert, så kommer det med DirectX allerede installert. (8.1 uten service packs, ikke sikker hvilken med f.eks SP2). Endret 21. februar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
FrankTheWank Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Siden du ikke sier hvilken versjon av Windows du har så er det ikke lett å si. Legg gjerne til mer informasjon. Men ville ha forsøkt en annen DirectX-versjon for å forsikre meg. Om det er Windows XP som er installert, så kommer det med DirectX allerede installert. (8.1 uten service packs, ikke sikker hvilken med f.eks SP2). 7990118[/snapback] Bruker XP SP2 ja, glemte helt ut å skrive det Men skal prøve å laste ned nyeste DirectX, så som det virker. Takker for tiips! Lenke til kommentar
FrankTheWank Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 DirectX 9 fungerte ikke, siden driveren krevde DX8 for å kunne installeres. Så da er jeg like langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå