Gå til innhold

Gratulerer NEW ZEALAND!

Drillo

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Hehe, stemte NZ. Skulle ønske at slike eksistensielle valg var basert på 8 fjompenisser. :D

8170959[/snapback]

Ditt land er nå verdens beste! Post gjerne bilder fra NZ's feiring!

8175110[/snapback]

Vel, da løste det seg på beste måte, og en lang natts ferd mot dag var verdt turen. :)

NZ er faktisk et land jeg virkelig har lyst til å besøke. Det er et land jeg ikke kan minnes å ha hørt noe ufordelaktig om. Fantastisk natur, gjestfrie mennesker og ikke minst; godt øl. :thumbup:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Naturen skal visstnok være ekstremt variert. Fra det nordiske, til kontinentale alper, til tropisk paradis. Jo, hvis det er et land som jeg skal besøke før jeg går til de evige beitemarker, så må det bli New Zealand.

Edit: Morsomt bilde Nevnarion. :thumbup:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Ja, og naturen ligner også mye på Norge, samtidig som det er veldig variert. En slags tropisk utgave av Norge. :wee:

At man nå også kan besøke locationene som ble brukt i Ringenes Herre-filmene er bare enda et ekstra trekkplaster for min del. Jeg er nødt til å oppleve det landet en gang. :)

Edit: Heelt off topic, men hvorfor i all verden har PencilCase avataren til Dotten? :!:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja, og naturen ligner også mye på Norge, samtidig som det er veldig variert. En slags tropisk utgave av Norge. :wee:

At man nå også kan besøke locationene som ble brukt i Ringenes Herre-filmene er bare enda et ekstra trekkplaster for min del. Jeg er nødt til å oppleve det landet en gang. :)

Edit: Heelt off topic, men hvorfor i all verden har PencilCase avataren til Dotten?  :!:

8175979[/snapback]

Hehe, det var bare et lite stunt :ph34r:

Lenke til kommentar
Skal innrømme at jeg bare har stemt på måfå uten å gidde å bry meg om hva jeg har stemt på. Men jeg har til gjengjeld stemt i de fleste rundene :wee:

8182006[/snapback]

Skuffende å høre.

Hva betyr forresten sitat minus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...