Jennifer Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 som sagt tidligere av en eller annen kis så kan du bare redigere ditt eget innlegg, isteden for å bumpe hvis du har ny info, men uans. nå bumper jeg den for deg, m å si at jeg har stemt. kanke vi komme til finalen snart a? er jo totalt unødvendig når det bare er toppen 7 stemmer pr. poll liksom Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) som sagt tidligere av en eller annen kis så kan du bare redigere ditt eget innlegg, isteden for å bumpe hvis du har ny info, men uans. nå bumper jeg den for deg, m å si at jeg har stemt. kanke vi komme til finalen snart a? er jo totalt unødvendig når det bare er toppen 7 stemmer pr. poll liksom 8112797[/snapback] Vel, vi har mye mer enn 7 stemmer per poll. Hadde jeg redigert, ville jo INGEN stemme, da avstemninga lå langt bak på sidene her. Syned det var et dårlig forslag. Ingen ville legge merke til at ny poll var lagt ut. Nå starter utslagsrundene. Det er NÅ det er viktig å stemme! Endret 9. mars 2007 av Drillo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Haha så teit at to av de kuleste landene (NZ og Japan) møtes allerede i 8-delsfinalen. Men uansett; NZ all teh wai. Endret 9. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 New Zealand mot Japan, ja. Begge landene jeg hadde prosjekt om i samfunnsfag i 10. klasse. Jaja, valget falt på New Zealand. Og Falklandsøyene>>>>>>>Sverige. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 New Zealand mot Japan, ja. Begge landene jeg hadde prosjekt om i samfunnsfag i 10. klasse. Jaja, valget falt på New Zealand. Og Falklandsøyene>>>>>>>Sverige. 8116420[/snapback] Søta bror er ute Nye åttedelsfineler lagt ut nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Haha gikk Sverige ut? :!: Jaja, helt forståelig i grunn. Ingen vil da se Sverige vinne konkurransen "verdens beste land" når Norge ikke engang får være med å kjempe om tittelen. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Haha gikk Sverige ut? :!: Jaja, helt forståelig i grunn. Ingen vil da se Sverige vinne konkurransen "verdens beste land" når Norge ikke engang får være med å kjempe om tittelen. 8120961[/snapback] Du sier noe. Nye åttedelsfinaler på plass. Overraset over at Spania knuste England. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Haha så teit at to av de kuleste landene (NZ og Japan) møtes allerede i 8-delsfinalen. Men uansett; NZ all teh wai. 8115975[/snapback] Du holder med kiwiene, ja! Da må du våkne nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har våknet. Å jøss, se Canada får litt juling. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 De fikk juling, ja. Og takk Gud for at USA er ute. Siste kvartfinalene lagt ut nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg stemte New Zealand og Australia i de to første, og i den tredje kvartfinalen stemte jeg Skottland. Tror jeg er ubevisst veldig glad i engelskspråklige land. Overrasket imidlertid meg selv og stemte Island i den siste. Trodde det skulle bli England, men når jeg satt der og skulle avgi stemme så gikk den til vår lille naboøy gitt. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 England-Island går til ekstraomganger. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 England-Island går til straffekonk! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hehe, hvordan foregår det da? (I denne sammenhengen mener jeg. Jeg vet selvsagt hvordan straffekonk foregår) Dessuten er vel England en stemme foran nå? Skulle vært flere stemmer da, men. Endret 13. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg gleder meg til du og Drillo blir enige om hvilket land soe er verdens beste. kommer det en bok etterpå, eller går det ann å håpe på en filmtrilogi? (finner ikke en smilie som utstråler overmåte forventning og lykke )! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Jeg gleder meg til du og Drillo blir enige om hvilket land soe er verdens beste. kommer det en bok etterpå, eller går det ann å håpe på en filmtrilogi? (finner ikke en smilie som utstråler overmåte forventning og lykke )! 8147056[/snapback] Tydeligvis noen som har en dårlig dag. Edit: Filmen kommer sannsynligvis i 2009. Har hørt rykter om at Uwe Boll skal ha regien. Endret 13. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Neida vennen, bare en ironisk så det holder. Edit: Jeg sier som ""Dirty Harry: Make my day" Endret 13. mars 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hvor er d vi kan stemme hen da? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 England - Skottland Australia - New Zealand Hva var oddsen for det? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Haha, morsomme semifinaler. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå