Gå til innhold

Gratulerer NEW ZEALAND!

Drillo

Anbefalte innlegg

som sagt tidligere av en eller annen kis så kan du bare redigere ditt eget innlegg, isteden for å bumpe hvis du har ny info, men uans. nå bumper jeg den for deg, m å si at jeg har stemt. kanke vi komme til finalen snart a? er jo totalt unødvendig når det bare er toppen 7 stemmer pr. poll liksom :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
som sagt tidligere av en eller annen kis så kan du bare redigere ditt eget innlegg, isteden for å bumpe hvis du har ny info, men uans. nå bumper jeg den for deg, m å si at jeg har stemt. kanke vi komme til finalen snart a? er jo totalt unødvendig når det bare er toppen 7 stemmer pr. poll liksom :(

8112797[/snapback]

Vel, vi har mye mer enn 7 stemmer per poll.

Hadde jeg redigert, ville jo INGEN stemme, da avstemninga lå langt bak på sidene her. Syned det var et dårlig forslag. Ingen ville legge merke til at ny poll var lagt ut.

Nå starter utslagsrundene. Det er NÅ det er viktig å stemme!

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
New Zealand mot Japan, ja. Begge landene jeg hadde prosjekt om i samfunnsfag i 10. klasse. Jaja, valget falt på New Zealand. Og Falklandsøyene>>>>>>>Sverige.

8116420[/snapback]

Søta bror er ute :(

Nye åttedelsfineler lagt ut nå.

Lenke til kommentar
Haha gikk Sverige ut?  :!: Jaja, helt forståelig i grunn. Ingen vil da se Sverige vinne konkurransen "verdens beste land" når Norge ikke engang får være med å kjempe om tittelen. :wee:

8120961[/snapback]

Du sier noe. Nye åttedelsfinaler på plass.

Overraset over at Spania knuste England.

Lenke til kommentar

Jeg stemte New Zealand og Australia i de to første, og i den tredje kvartfinalen stemte jeg Skottland. Tror jeg er ubevisst veldig glad i engelskspråklige land. :)

Overrasket imidlertid meg selv og stemte Island i den siste. Trodde det skulle bli England, men når jeg satt der og skulle avgi stemme så gikk den til vår lille naboøy gitt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg gleder meg til du og Drillo blir enige om hvilket land soe er verdens beste. kommer det en bok etterpå, eller går det ann å håpe på en filmtrilogi? (finner ikke en smilie som utstråler overmåte forventning og lykke :mad: )!

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til du og Drillo blir enige om hvilket land soe er verdens beste. kommer det en bok etterpå, eller går det ann å håpe på en filmtrilogi? (finner ikke en smilie som utstråler overmåte forventning og lykke :mad: )!

8147056[/snapback]

Tydeligvis noen som har en dårlig dag. :p

Edit: Filmen kommer sannsynligvis i 2009. Har hørt rykter om at Uwe Boll skal ha regien.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Neida vennen, bare en ironisk så det holder. :yes:

Edit: Jeg sier som ""Dirty Harry: Make my day" :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...