Drillo Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Sjekker kl 20 om vi klarer å skille ut fire vinnere. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 OK, ny dag. Stem i vei! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Avstemning 7 lagt ut. Avstemning 6 er fortsatt ikke avgjort, så den blir liggende ute en stund til. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Disse går videre fra avstemning 6: Frankrike 35% 9 Italia 27% 7 Kambodsja 15% 4 Færøyene 8% 2 Disse går videre fra avstemning 7 (her var det for øvrig skammende få som stemte): Island 36% 5 USA 21% 3 Jamaica 14% 2 Falkland-øyene 14% 2 Siste avstemning er lagt ut! Endret 5. mars 2007 av Drillo Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Er det boikott på gang nå like før sluttspillet?? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du har 10 poster etter hverandre? Visste ikke at det var lov. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Du har 10 poster etter hverandre? Visste ikke at det var lov. 8090711[/snapback] Vel, ikke min feil at ingen andre skriver. Jeg har ny info å komme med i pollen, så det er på sin plass med nye innlegg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Stemte New Zealand i siste pollen der. Men hvor er Norge? Hari kke sett noe til det enda. Er Norge diskvalifisert? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Norge er ikke med. Det hadde ikke blitt spennende da. Egentlig burde vel pollen hete "Verdens nest beste land" Nå drikker jeg, men jeg skal ta trekninga live her hvis vi har fått fire vinnere fra siste poll. La meg se... OK, fortsatt ikke klart. Tar trekninga i kveld hvis alt er klart om 5 min. Hvis ikke drikker jeg meg full, og da er alle tjent med at jeg ikke trekker. lol. Endret 6. mars 2007 av Drillo Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Norge er ikke med. Det hadde ikke blitt spennende da. Egentlig burde vel pollen hete "Verdens nest beste land" Nå drikker jeg, men jeg skal ta trekninga live her hvis vi har fått fire vinnere fra siste poll. La meg se... OK, fortsatt ikke klart. Tar trekninga i kveld hvis alt er klart om 5 min. Hvis ikke drikker jeg meg full, og da er alle tjent med at jeg ikke trekker. lol. 8092710[/snapback] Disse går videre: New Zealand 31% 5 De Forente Arabiske Emirater 13% 2 Thailand 13% 2 Irland 13% 2 Gratulerer! Trekninga startar nå! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Drillo for gallionsfigur på neste Sankt Hansbål Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du har 10 poster etter hverandre? Visste ikke at det var lov. 8090711[/snapback] Vel, ikke min feil at ingen andre skriver. Jeg har ny info å komme med i pollen, så det er på sin plass med nye innlegg. 8090833[/snapback] Forresten så finnes det en "rediger"-knapp. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Gruppe C og Gruppe D lagt ut. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er dette bare noe du driver med når du drikker? Da skjønner jeg deg Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Er dette bare noe du driver med når du drikker? Da skjønner jeg deg 8099017[/snapback] Jeg drikker ikke SÅ ofte :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Haha. Har stemt i poll(ene). Nothing more I can do. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Haha.Har stemt i poll(ene). Nothing more I can do. 8100971[/snapback] Jo, nå kan du stemme igjen! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Sjekker om vi har en avgjørelse kl 2045 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Sjekker om vi har en avgjørelse kl 20458109051[/snapback] Nå er det nok. La være med de meningsløse bumpene dine: #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Les retningslinjene og følg de. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Sjekker om vi har en avgjørelse kl 20458109051[/snapback] Nå er det nok. La være med de meningsløse bumpene dine: #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Les retningslinjene og følg de. 8109095[/snapback] Det står da også vitterlig at det er lov å bumpe når man har ny info, slik som nå, når jeg har lagt ut nye poller. Avstemninga går nå mot slutten. Ingen grunn til å hisse seg sånn opp. (Bytta du avatar fordi du er sint? Han så lite hyggelig ut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå