Gå til innhold

Gratulerer NEW ZEALAND!

Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse går videre fra avstemning 6:

Frankrike 35% 9

Italia 27% 7

Kambodsja 15% 4

Færøyene 8% 2

Disse går videre fra avstemning 7 (her var det for øvrig skammende få som stemte):

Island 36% 5

USA 21% 3

Jamaica 14% 2

Falkland-øyene 14% 2

Siste avstemning er lagt ut!

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
Du har 10 poster etter hverandre? Visste ikke at det var lov.

8090711[/snapback]

Vel, ikke min feil at ingen andre skriver. Jeg har ny info å komme med i pollen, så det er på sin plass med nye innlegg.

Lenke til kommentar

Norge er ikke med. Det hadde ikke blitt spennende da.

Egentlig burde vel pollen hete "Verdens nest beste land" :thumbup:

Nå drikker jeg, men jeg skal ta trekninga live her hvis vi har fått fire vinnere fra siste poll. La meg se...

OK, fortsatt ikke klart. Tar trekninga i kveld hvis alt er klart om 5 min. Hvis ikke drikker jeg meg full, og da er alle tjent med at jeg ikke trekker. lol.

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
Norge er ikke med. Det hadde ikke blitt spennende da.

Egentlig burde vel pollen hete "Verdens nest beste land"  :thumbup:

Nå drikker jeg, men jeg skal ta trekninga live her hvis vi har fått fire vinnere fra siste poll. La meg se...

OK, fortsatt ikke klart. Tar trekninga i kveld hvis alt er klart om 5 min. Hvis ikke drikker jeg meg full, og da er alle tjent med at jeg ikke trekker. lol.

8092710[/snapback]

Disse går videre:

New Zealand 31% 5

De Forente Arabiske Emirater 13% 2

Thailand 13% 2

Irland 13% 2

Gratulerer!

Trekninga startar nå!

Lenke til kommentar
Du har 10 poster etter hverandre? Visste ikke at det var lov.

8090711[/snapback]

Vel, ikke min feil at ingen andre skriver. Jeg har ny info å komme med i pollen, så det er på sin plass med nye innlegg.

8090833[/snapback]

Forresten så finnes det en "rediger"-knapp. ;)

Lenke til kommentar
Sjekker om vi har en avgjørelse kl 2045

8109051[/snapback]

Nå er det nok. La være med de meningsløse bumpene dine:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Les retningslinjene og følg de.

Lenke til kommentar
Sjekker om vi har en avgjørelse kl 2045

8109051[/snapback]

Nå er det nok. La være med de meningsløse bumpene dine:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Les retningslinjene og følg de.

8109095[/snapback]

Det står da også vitterlig at det er lov å bumpe når man har ny info, slik som nå, når jeg har lagt ut nye poller. Avstemninga går nå mot slutten. Ingen grunn til å hisse seg sånn opp.

(Bytta du avatar fordi du er sint? Han så lite hyggelig ut)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...