Gå til innhold

Gratulerer NEW ZEALAND!

Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt utrolig hvor mye folk skulle klage da  :thumbdown:

7997206[/snapback]

Ikke sant! Hater folk kåringa, er det bare å ignorere den. Nå er det t.o.m. samlet i én tråd. Bruker man tid og krefter på å klage på tråders eksistens i et diskusjonsorum, er det noe galt.

Lenke til kommentar

7997206[/snapback]

Ikke sant! Hater folk kåringa, er det bare å ignorere den. Nå er det t.o.m. samlet i én tråd. Bruker man tid og krefter på å klage på tråders eksistens i et diskusjonsorum, er det noe galt.

7997238[/snapback]

Yes, Men ikke glem at folket her på forumet har ikke stort mere en forumet, dette er livet demmes, derfor blir man fort angrepet når man gjør noe de ikke liker :p

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar

7997206[/snapback]

7997238[/snapback]

Yes, Men ikke glem at folket her på forumet har ikke stort mere en forumet, dette er livet demmes, derfor blir man fort angrepet når man gjør noe de ikke liker :p

7997373[/snapback]

Shit, da burde jeg kanskje passe meg med tidsbruken her, så jeg ikke ender opp som nettavhengig.

Lenke til kommentar

7997206[/snapback]

7997238[/snapback]

7997373[/snapback]

Shit, da burde jeg kanskje passe meg med tidsbruken her, så jeg ikke ender opp som nettavhengig.

7997386[/snapback]

Disse går videre:

Egypt 17% 5

Vatikanstaten 14% 4

Wales 10% 3

Tsjekkia 10% 3

Åland 7% 2

Bermuda 7% 2

Hong Kong 7% 2

Mexico 7% 2

Puerto Rico 7% 2

Lenke til kommentar
PM når Bosnia blir et alternativ :wee:

8000917[/snapback]

Husker ikke, men det er mulig de har vært allerede. Du kan jo sjekke gjennom de siste avstemmingene. Har ikke oversikten min tilgjengelig på jobb, skjønner du.

8001070[/snapback]

Kanskje litt OT Drillo, men hvorfor holder vi på med disse avstemningene? Hva skal du med de? Hva godt får du ut av de?

Lenke til kommentar
PM når Bosnia blir et alternativ :wee:

8000917[/snapback]

Husker ikke, men det er mulig de har vært allerede. Du kan jo sjekke gjennom de siste avstemmingene. Har ikke oversikten min tilgjengelig på jobb, skjønner du.

8001070[/snapback]

Kanskje litt OT Drillo, men hvorfor holder vi på med disse avstemningene? Hva skal du med de? Hva godt får du ut av de?

8001094[/snapback]

Gøy vettu! Elsker statistikk, konkurranser, geografi, poller og tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...