Gå til innhold

Gratulerer NEW ZEALAND!

Drillo

Anbefalte innlegg

New Zealand er verdens beste land!

FINALE

NEW ZEALAND - skottland

Semifinaler

england - SKOTTLAND

australia - NEW ZEALAND

Kvartfinaler

NEW ZEALAND - canada

usa-AUSTRALIA

SKOTTLAND - falklandsøyene

ENGLAND - island

8. delsfinaler

NEW ZEALAND - japan

sverige - FALKLANDSØYENE

AUSTRALIA - jomfruøyene (gbr)

spania - ENGLAND

ISLAND - thailand

CANADA - akrotiri & dhekelia

USA - tyskland

SKOTTLAND - Hellas

Gruppe A

.......................

SPANIA

SKOTTLAND

........................

Bosnia Herzegovina

Italia

Gruppe B

.....................

AUSTRALIA

JAPAN

........................

Kina

Liechtenstein

Gruppe C

........................

SVERIGE

TYSKLAND

.................

Grønland

De Forente Arabiske Emirater

Gruppe D

......................

HELLAS

THAILAND

.......................

Laos

Vatikanstaten

Gruppe E

CANADA

FALKLANDSØYENE

Kambodsja

Russland

Gruppe F

NEW ZEALAND

JOMFRUØYENE (GBR)

Polen

Færøyene

Gruppe G

USA

AKROTIRI & DHEKELIA

Brasil

Irland

Gruppe H

ISLAND

ENGLAND

Jamaica

Frankrike

2 land videre fra hver gruppe.

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det an å endre overskrift for tråden?

7989552[/snapback]

Ja det går an å endre emnetittel på threaden.

Det gjør du ved å trykke på p_edit.gif-knappen og så endrer du emnetittelen din.

Du kan ikke drive å opprette X antall tusen poster for hver eneste avstemning du skal ha man, det går bare ikke. Greit nok at du vil se hvilket land som er "best" blant folket her men dette går over alle grenser.

Finn deg en side der du kan ha så mange alternativer du vil i undersøkelsen din og så lager du deg en thread om det, og ikke 30.

Lenke til kommentar

Finn deg en side der du kan ha så mange alternativer du vil i undersøkelsen din og så lager du deg en thread om det, og ikke 30.

7989567[/snapback]

Tror ikke det finnes slike. Da blir jo uansett mye av spenninga borte. Som å avgjøre tippeligaen på én dag.

Nøyer meg med å samle alle avstemningene i én tråd, jeg. Det er selvsagt unødvendig med et dusin forskjellige tråder når de kan samles i én :yes:

Lenke til kommentar
Nøyer meg med å samle alle avstemningene i én tråd, jeg. Det er selvsagt unødvendig med et dusin forskjellige tråder når de kan samles i én  :yes:

7989577[/snapback]

Vel, finn ut hvilken av de trådene du skal bruke og så stenger jeg resten av de andre trådene :)
Lenke til kommentar

7989567[/snapback]

Tror ikke det finnes slike. Da blir jo uansett mye av spenninga borte. Som å avgjøre tippeligaen på én dag.

Nøyer meg med å samle alle avstemningene i én tråd, jeg. Det er selvsagt unødvendig med et dusin forskjellige tråder når de kan samles i én :yes:

7989577[/snapback]

Disse går videre:

Bulgaria 31% 4

Luxembourg 15% 2

Namibia 15% 2

Den dominikanske republikk 8% 1

Gibraltar 8% 1

Kasakstan 8% 1

Jomfruøyene (britiske) 8% 1

Guinea 8% 1

Lenke til kommentar
Det ble Tsjekkia på meg denne gangen; Praha er virkelig en fantastisk by.

7995785[/snapback]

Ja, Praha er topp 10 storbyer i Europa. Man får inntrykk av at det er en perfekt by, selv om forstedene er stygge (for de som tar turen ut dit).

Lenke til kommentar

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Jeg vil be deg gå igjennom reglene på dette forumet en gang til, er vist noe du ikke har fått med deg..

Lenke til kommentar
Hva er "bumping"?
Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Jeg vil be deg gå igjennom reglene på dette forumet en gang til, er vist noe du ikke har fått med deg..

7996538[/snapback]

Nå har jeg samlet konkurransen i én tråd, og folk fortsetter å klage :mad:

Jeg "bumper" for å vise at nå er det ny runde på gang. Hadde tråden bare synket, ville jo få lagt merke til det. Men jeg kan godt finne på noe spennende å skrive neste gang, slik at dere ikke anklager meg for bumping.

Hadde jeg skrevet "Ny runde lagt ut, jeg stemte Mexico, hva stemmer du?" ville det antakelig ikke vært bumping?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...