jectton Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Hei jeg har et litte problem jeg prøver og instalere Microsoft .NET Framework Version 2 og jeg får en feil melding. den er som følger cannot connect to the database - please check the database setup cannot continue. hvor i alle dagaer skal jeg sjekke. har litt erfaring fra før innen data, men denne har jeg aldri møtt på... takker for alle svar=)< med nok leting og surffing fant jeg ut av det(Y) Endret 21. februar 2007 av jectton Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei jeg har et litte problem jeg prøver og instalere Microsoft .NET Framework Version 2 og jeg får en feil melding. den er som følger cannot connect to the database - please check the database setup cannot continue. hvor i alle dagaer skal jeg sjekke. har litt erfaring fra før innen data, men denne har jeg aldri møtt på... takker for alle svar=)< med nok leting og surffing fant jeg ut av det(Y) 7989354[/snapback] Hvor fant du den versjonen du lastet ned? På microsoft sine sider? :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå