Gå til innhold

Hva hørte du på da du var yngre...


CurSe

Anbefalte innlegg

Første cd-en min var en av Aqua. Var også mye ABBA, forskjellige jazzband og Spice Girls på denne tida. Ble aldri helt frelst av noe boyband. Hadde noen år med Absolute Musics før jeg gikk over til Red Hot Chilipeppers, Foo Fighters, Nivana og den slags i 6.-7.klasse. Hørte utrolig nok mye på soul også en periode... Nå går det mest i forskjellige typer rock. Jokke som topper listene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte heldigvis ikke så mye på musikk før ut i ungdomsskolen, og da med min musikalske oppvåkning fulgte punk, i alle former. Sex Pistols, The Clash, Ramones, Me First and the gimme gimmes, NOFX, Millencolin osv.

 

Føler jeg bare har hatt en naturlig utvikling derfra, uten noen diller eller daller på det ene eller andre. Nå hører jeg mye på rock i diverse former og alt fra shoegazing til indie-rock/pop, hiphop, post-punk, post-rock, pop, country, singer/songwriter, electronica, jazz og fortsatt litt punk i ny og ne ;)

 

Er 20 nå vel og merke.

Lenke til kommentar

Da jeg var yngere gikk det mye i top20 musikk.

Så ble det veldig mye hiphop.

Så gikk jeg over til litt mere rocka musikk som Metallica, Nirvana osv. Hører på det fortsatt også.

Mens nå går det mest i de gamle gutta som Pink Floyd, Neil Young, Led Zeppelin osv.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...