.sere Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Første cd-en min var en av Aqua. Var også mye ABBA, forskjellige jazzband og Spice Girls på denne tida. Ble aldri helt frelst av noe boyband. Hadde noen år med Absolute Musics før jeg gikk over til Red Hot Chilipeppers, Foo Fighters, Nivana og den slags i 6.-7.klasse. Hørte utrolig nok mye på soul også en periode... Nå går det mest i forskjellige typer rock. Jokke som topper listene. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Fra 1-5 klasse hørte jeg på hip hop og pop. I 6 klasse begynte jeg sakte, men sikkert å gå over til rock. Har hørt på rock fra da til nå (10. klasse) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det jeg sitter med mest minner fra var på midten/slutten av 80-tallet når jeg var stoooor Pet Shop Boys fan. Derfor gleder jeg meg skikkelig til konserten deres på Sentrum Scene 29 april. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hørte heldigvis ikke så mye på musikk før ut i ungdomsskolen, og da med min musikalske oppvåkning fulgte punk, i alle former. Sex Pistols, The Clash, Ramones, Me First and the gimme gimmes, NOFX, Millencolin osv. Føler jeg bare har hatt en naturlig utvikling derfra, uten noen diller eller daller på det ene eller andre. Nå hører jeg mye på rock i diverse former og alt fra shoegazing til indie-rock/pop, hiphop, post-punk, post-rock, pop, country, singer/songwriter, electronica, jazz og fortsatt litt punk i ny og ne Er 20 nå vel og merke. Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hørte ikke så veldig mye på musikk før mamma introduserte emg for DumDum Boys og pappa introduserte meg for AC/DC. Etter dette har jeg hørt på veldig mye forskjellig, og hører på musikk så og si hele tida. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Da jeg var yngere gikk det mye i top20 musikk. Så ble det veldig mye hiphop. Så gikk jeg over til litt mere rocka musikk som Metallica, Nirvana osv. Hører på det fortsatt også. Mens nå går det mest i de gamle gutta som Pink Floyd, Neil Young, Led Zeppelin osv. Endret 17. mars 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Min bror har hatt stor innvirkning. Når jeg var 7-8, satt jeg ofte på rommet hans og bladde i gamle LP-plater, og satte dem på når jeg følte for det. Mye Whitesnake, Megadeth, WASP og Maiden der i gården Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå