Gå til innhold

"BF2"Jeg kommer ikke in på singelplayer:S

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har BF2, spiller som regel online(multiplayer) men så vil jeg gjerne øve litt på Flygingen min på singelPlayer eller lage en server på multiaplayer, men hver gang jeg trykker Join så Faller jeg ut til det jevla skrivebordet, spille lukker seg helt, jeg kan KUN spiller multiplayer, noen som vet hva det kan komme av?

BTW: kjører Vista RTM 6000 32bit :thumbdown::thumbup:= :hmm:

takk. :)

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du ikke får spilt singelplayer er jo ikke bra ,fordi da er det jo noe gæren't med spillet.

Men du kan jo også joine en tom multiplayer server hvis du har lyst til å trene med flyging, om ikke å finne en unranked.

Men det som gjelder med at det ikke fungerer er jeg ikke sikker på, men du bør nok reinnstalere som 657 sa, hvis du ikke har gjort det, fordi BF2 pleier å få en del installasjons-problemer.

Lenke til kommentar
At du ikke får spilt singelplayer er jo ikke bra ,fordi da er det jo noe gæren't med spillet.

Men du kan jo også joine en tom multiplayer server hvis du har lyst til å trene med flyging, om ikke å finne en unranked.

Men det som gjelder med at det ikke fungerer er jeg ikke sikker på, men du bør nok reinnstalere som 657 sa, hvis du ikke har gjort det, fordi BF2 pleier å få en del installasjons-problemer.

7994532[/snapback]

joda, men da lar jeg det vær, fordi et stress å instaler BF2 BF2:SF og patch :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...