VetleRsport Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg prøver å følge en guide på ITpro men jeg klarer det ikke. Link forresten: http://itpro.no/sections.php?op=viewarticle&artid=53 det står du ska logge deg av og logge inn som administrator men da kommer det at det ikke går, jeg har jo bare denne brukeren på pc'n som er admin på en måte... Men kan dere hjelpe meg eller teste det selv om det går? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg har gjort sånne tester 100 vis av ganger... jeg skal liksom få raskere nett ved å endre litt i systemet osv... er bare TULL! ok etter 1 time med dette raske nettet så blir hele maskina di USTABIL og MYE dorligere hastighet på nettlinja.. ikke vits å prøve det der.. ender med at du må formatere pcen! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 har du XP-pro, dette virker ikke på XP-home. ( sannsynligvis Bare Tull som On1Musha påpeker ) med mange av sånne tweaks merker du neste ikke forskjell. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 okay. da legger jeg fra meg detta. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå