Xeax Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei! Jeg har Adobe Photoshop CS2 (og CS3). Men det er et problem: Når jeg åpner CS2, krasjer den veldig fort. CS3 vil ikke åpne i det hele tatt, dette er problemer jeg har hatt mange ganger, hvor resultatet var formatering. Men nå kom det veeeeldig tidlig, i forhold til vanlig. Noen som vet hva dette kan skyldes? - Dataen er rask nok. - Er ikke noe galt med instalasjonen. - Har funket før, men pluttselig skjærer den seg. - De andre Adobe produktene (ALLE andre programmer faktisk) funker fint. Hva kan det være som forusaker dette? Jeg holder på å ta et virusscan med Norton nå, får se hva den finner. Helst ikke skriv: Restart maskinen eller reinnstaler... hjelp! jeg er aktiv bruker av dette programmet! - Xeax Lenke til kommentar
stabell Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 På hvilken måte "krasjer den"? Er det "programmet har utført en ulovlig...", eller lukker programmet seg uten videre? Er det hele PC'en som henger seg (får ikke flyttet musen), eller hva? Mvh, Tore Stabell Kulø Lenke til kommentar
Xeax Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) CS2: Den åpner seg, jeg kan åpne dokument om jeg venter litt (krasjer fortere om jeg ikke venter litt, som regel). Da er det sånn at vinduene blir hvite, og programmet svarer ikke. CS3: Den laster litt, og når den er ferdig, lukker hele programmet seg. Endret 21. februar 2007 av Xeax Lenke til kommentar
stabell Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hei, hvor mye RAM har du på maskinen? Mvh, Tore Stabell Kulø Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fjern CS3 (cracket?) og reinstaller CS2 (Eller kontakt Adobe...) Lenke til kommentar
Xeax Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Har 1 gigabyte RAM. Men CS3 er ikke problemer tror jeg. For før CS3 kom, hadde jeg det samme problemet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kjøp CS2? Lenke til kommentar
Xeax Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 du snakker som om jeg ikke har lovlig verisjon, men jeg er den eneste i venneflokken min som har fått dette problemet, selv med samme installasjonsfil! Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 du snakker som om jeg ikke har lovlig verisjon, men jeg er den eneste i venneflokken min som har fått dette problemet, selv med samme installasjonsfil! 7994609[/snapback] Har du oppdatert CS2 versjonen til 9.02 og prøvd å skru av brannmuren til Norton? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå