Gå til innhold

KOMPLETT.no Jævler


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2001-12-22 01:20, ronndi skrev:

Er det ikke litt enkelt å henge ut diverse butikker

her på forumet?


 

Jojo, det er veldig enkelt. Men for enkelt? Nei. Folk ser jo lett hvor mye skyld kunden har i dette her. Riktignok ikke på dette forumet, men på no.it.maskinvare.diverse var det en person som "hang ut" itbutikken. At han faktisk ikke hadde gjort noe særlig var veldig enkelt å se av 2 grunner. For det første så forklarte innlegget veldig godt hva som var skjedd(og innlegget var godt forumlert uten banning osv) for det andre så hadde han lagt ut hele mailkorrespondansen mellom han og itbutikken på webben. Må si at det innlegget gjorde mer inntrykk på meg enn det innlegg med "blabla er noen satans idioter" gjør.

 

Selvsagt var ikke innlegget objektivt, men mailene dokumenterte saken så bra at det ikke var vits å få saken fra begge sider for å danne seg et rimelig bra bilde av forholdet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med Anders. Hvis man skal "henge" ut noen webshopper, så må man vere saklig, og ikke bruke sann herre "helvetes satan" styr.

 

Jeg personlig har ingenting imot Komplett. De leverer raskt og hvis det er noe problem, så er det bare å sende tilbake,og man får som regel delene tilbake etter kort tid.

 

SintBrus

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-21 17:03, normal skrev:

Quote:


On 2001-12-21 12:23, Partikkel skrev:

Skal vi til slutt boikote alle webshop'er bare fordi noen av dere har opplevd problemer?




 

------------

NOEN sa du? hvis du bare ante: komplett.idiot.no er hatet sterkt både i øst og vest. BOIKOTT NÅ HVIS DERE IKKE (mot formodning) HAR GJORT FØR

 

komplett er noen arrogante griske jævler som ikke har peil på service. Derfor tar de aldri supporttelefonen (sagstelefonen jaaada selvfølgelig den hopper de etter) og sitter heller bak Outlook Express og koper og avfeier klagene dine med noen latterlige oppfunnete reghler i den store anti-komplett bibelen

 

Du.er.en.komplett.idiot.no:

Generalisere er noe du liker, eller hva? Og rettskrivning er kanskje ikke din sterkeste side? En venn av meg hadde noen spørsmål om forskjellige kjøpsmåter og ringte kunde supporten. Der fikk han vite det han trengte kjapt og greit. Jeg kjøpte min 1,2 Ghz på Komplett, og den kom to dager etter at jeg bestilte. Dette er vel ikke lenge å vente, særlig når man tenker på at det faktisk STÅR SVART PÅ HVITT at leveringstiden er to dager. Jeg vet ikke hvordan dette er i andre deler av landet, det skal være sagt.

 

Alt på Pc'en min funka fint, bortsett fra DVD'en (12X Creative) som det var noe galt med. Jeg kunne høre at den aldri kom opp i ordentlig lesehastighet, den bare sto og lagde virrelyder. Installasjoner gikk dødssakte, og loading av spill gikk fortere på en 20x CD-ROM. Derfor sendte jeg en mail og forklarte hva som var galt. Klart, jeg følte at jeg ble behandla som en newbie i starten, hvor han spurte meg om jeg kunne ha kobla noe feil, eller brukt en IDE'kontroller som allerede var i bruk. Jeg sendte tilbake og sa at det var lite trolig, og at når jeg klarte å sette sammen en PC, da klarte jeg vel noe så lett som å sette i en DVD-ROM. joda, det var han enig i, og sa til meg at jeg kunne sende DVD'en inn til testing, og hvis det var noe feil med den, skulle jeg få en ny.

 

Jeg sendte DVD-ROM'en, og en uke senere mottok jeg en ny en. Bare at dette var ikke en 12x Creative, det var en dyrere 16x Goldstar. alt i alt vil jeg si at dette var god kundebehandling.

 

Kundeservice:

Tenk deg nå, du satt og snakket med misfornøyde kunder hele dagen, også ringer det en som skriker i øret ditt "Faen ass, nå er'e en uke sia jeg besstilte, og den forbanna driten av en pakke har ikke kommet ennå!" Hva svarer du til noe sånt, uten å bli forbanna? Joda, han prøver sikkert å spørre om hvem du er, når og under hvilket navn du bestillte, men det er ikke lett når det er en sånn jævel på telefonen. Etter litt over tjue minutter med ilter diskusjon fra spessielt en side, har du omsider sagt at du bestillte en 1,4Ghz T-bird. Og da klikker det praktisk talt for mannen hos Komplett. er det rart at han da skriker i øret ditt, "MEN ER DU HELT DUM ELLER?? DET STO PÅ WEBSIDEN VÅR AT DEN VAREN IKKE KOMMER INN FØR TIL NESTE UKE!!! DU KAN IKKE KOMME HER OG SLENGE DRITT TIL MEG DA!!!"

 

Hmm, det der var ganske usammenhengende, men det jeg prøvde å få frem var at det ikke alltid er de på Komplett sin feil at pakken ikke er der når du tror den skulle komme. Det er mange faktorer, at varen ikke var inne, eller at det rett og slett var Posten som var forsinka. Det er vel ikke Komplett som er ansvarlig hvis varen har blitt borte for folka på Postkontoret??

 

BOIKOTT BOIKOTT roper mange av dere i alle retninger, uten å en gang være i stand til å stave det riktig! Skal vi virkelig høre på disse, unnskyld utrykket, idiotene?

 

_________________

BigFish,

Great Ruler,

of The

FISH FIGHTERS!!

 

[ Denne Melding var redigert av: BigFish på 2001-12-22 19:06 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-22 17:55, Papirpose skrev:

Alt jeg har kjøpt av varer, har vært fra Komplett, og jeg har aldri hatt problemer av noe slag. Rask levering, bredt utvalg, greie ansatte (de jeg har snakket med iallfall).. det eneste er fraktpriser, men det er posten sin feil
:grin:
(109 kr for 1 stk. ram-brikke)


--

Papirpose


 

Jeg betalte 150kr for hele pc'en min, det har noe med at pakken må sendes uansett hvor stor den er tror jeg=)

Lenke til kommentar

Satt på vent i salgstelefonen til komplett idag i hele 58 minutter! Men da ga selv jeg opp. Reiste ned dit og der var det 1!person foran meg i køen!! De hadde selvsagt ikke den HD jeg skulle ha, ingen som var i nærheten heller, så jeg endte opp med en på 80 Gb til 1995,- Dette var 3jde gangen jeg var der, siste gangen ringte jeg for å sjekke at de hadde varen inne, og de svarte kjekt at det hadde de. Da spurte jeg om de trodde de fortsatt hadde den til jeg kom ned dit, ca. 3 kvarter etterpå, "Åh Jadda, ikkeno problem" svarte de da. Tror du de hadde Hd igjen når jeg kom? Nope. Som butikk suger Komplett BIG-TIME, men som webshop fungere de utmerket. Da får du de varene du skal ha, og de kommer innen 3 dager.

Lenke til kommentar

Ville bare skyte inn at jeg har handlet hos stort sett bare Komplett de siste to årene(som jeg har kjøpt pc i deler), og det kan vel dreie seg om en 10-15 ganger. Har aldri måttet vente lenger enn forventet, har jo med postgang og sånt, og det har heller aldri vært noe feil på noenting derfra...

 

Uansett, så vil jeg si at hvis det står mellom komplett og en annen butikk, og varen koster det samme, så stoler jeg mer på komplett...

 

Men det er jo subjektivt alt sånt da... Man handler med dem man har god erfaring fra tidligere...

 

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...