fru_M Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei. Nå har jeg endelig kommet litt igang med vegas. Tar dere på alvor, og slenger ut de spørsmål jeg måtte ha her på forumet :!: Jeg ønsker å veksle mellom å høre lydopptaket og musikken jeg har lagt til. Kan jeg gjøre dette, evnt. hvordan? Håper jeg gjorde meg forståelig nå... Takk på forhånd! Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vurdert å åpne manualen ELLER ta en kikk i hjelpfila/menyen? Eller så er google din venn som alltid. Det får være så dumt svar det bare vil, men makan til latskap som det er i en del poster skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei. Nå har jeg endelig kommet litt igang med vegas. Tar dere på alvor, og slenger ut de spørsmål jeg måtte ha her på forumet :!: Jeg ønsker å veksle mellom å høre lydopptaket og musikken jeg har lagt til. Kan jeg gjøre dette, evnt. hvordan? Håper jeg gjorde meg forståelig nå... Takk på forhånd! 7988778[/snapback] -det er bare å høyreklikke på nivålinja for lyd (både på filmspor & musikkspor) og "add point" så får du finjustert lyden som du vil... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Du trenger ikke en gang å legge til en justeringspath for å bare grovjustere mellom et lydspor og lyden til et videospor, det er bare å bruke sliderne til venstre merket "Volume". ..men ærlig talt; dette var latskap på høyt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå