mesha Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hei jeg har en Fujitsu Siemens laptop. Jeg instalerte Vista men så fant jeg ut at det var bedre med vanlig Xp. Når jeg skal formatera så klarer jeg å komme i bios å få cden til å starte til å overføre filer til harddisken men når den når ca 80% så slår den seg plutselig av.....NOEN SÅ VET HVA SOM ER GALE HER?FOR VARM? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) hei jeg har en Fujitsu Siemens laptop. Jeg instalerte Vista men så fant jeg ut at det var bedre med vanlig Xp. Når jeg skal formatera så klarer jeg å komme i bios å få cden til å starte til å overføre filer til harddisken men når den når ca 80% så slår den seg plutselig av.....NOEN SÅ VET HVA SOM ER GALE HER?FOR VARM? 7988698[/snapback] Hvis du klarer å komme borti CapsLock uten å merke det, kanskje du klarte å trykke på av-knappen også uten å merke det? Prøvd å formatere harddisken fra en annen PC, om du har mulighet? Endret 20. februar 2007 av Steina Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hei jeg har en Fujitsu Siemens laptop. Jeg instalerte Vista men så fant jeg ut at det var bedre med vanlig Xp. Når jeg skal formatera så klarer jeg å komme i bios å få cden til å starte til å overføre filer til harddisken men når den når ca 80% så slår den seg plutselig av.....NOEN SÅ VET HVA SOM ER GALE HER?FOR VARM? 7988698[/snapback] Hvis du klarer å komme borti CapsLock uten å merke det, kanskje du klarte å trykke på av-knappen også uten å merke det? Prøvd å formatere harddisken fra en annen PC, om du har mulighet? 7988744[/snapback] Sikker på at xp cd-en fungerer 100%? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 hei jeg har en Fujitsu Siemens laptop. Jeg instalerte Vista men så fant jeg ut at det var bedre med vanlig Xp. Når jeg skal formatera så klarer jeg å komme i bios å få cden til å starte til å overføre filer til harddisken men når den når ca 80% så slår den seg plutselig av.....NOEN SÅ VET HVA SOM ER GALE HER?FOR VARM? 7988698[/snapback] Hvis du klarer å komme borti CapsLock uten å merke det, kanskje du klarte å trykke på av-knappen også uten å merke det? Prøvd å formatere harddisken fra en annen PC, om du har mulighet? 7988744[/snapback] Sikker på at xp cd-en fungerer 100%? 7990398[/snapback] helt bombe sikker.....dessuten er cden orginal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå