LaLaLaGirl Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har et lite problem hvor jeg skal brenne .iso og .img filer på dvd, men når jeg åpner dem i toast som jeg bruker som brenneprog så får jeg opp at programmet ikke støtter denne type filer. Noen som vet hva jeg har gjort galt eller evt hvordan får jeg brent disse filene?! LaLaLaGirl Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Bruk dette porgrammet! EDIT: Så ikke at det hvar i mac-forumet Endret 20. februar 2007 av Megvel Lenke til kommentar
LaLaLaGirl Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Bruk dette porgrammet! EDIT: Så ikke at det hvar i mac-forumet 7988436[/snapback] hehe, NP Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har et lite problem hvor jeg skal brenne .iso og .img filer på dvd, men når jeg åpner dem i toast som jeg bruker som brenneprog så får jeg opp at programmet ikke støtter denne type filer. Noen som vet hva jeg har gjort galt eller evt hvordan får jeg brent disse filene?! LaLaLaGirl 7988419[/snapback] Trodde toast skulle støtte dette, men du kan jo uansett prøve Burn. -Kisp Lenke til kommentar
saxin Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det skal vel Mac OS X ta seg av fint. Putt inn DVD-en/CD-en og velg "Diskverktøy", dra deretter filen over i den venstre kolonnen under ditt DVD-drev. Så er det bare å klikke på "Brenn" øverst til venstre Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Roxio Toast skulle klare denne jobben fint. Det gjør det for meg iallefall. http://www.roxio.com/enu/products/toast/ti...m/overview.html Så ikke at du brukte Toast fra før av, så da kan jeg ikke hjelpe. Beklager. Endret 21. februar 2007 av Marley Lenke til kommentar
LaLaLaGirl Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Tusen takk for all hjelpen....takket være dere så har jeg klart det =) Thanks =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå