Hotmale Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg hadde problemer med biosen siden jeg fikk blåskjerm når jeg spilte eller noe annet tungt arbeid. Jeg klarte å oppdatere bisoen men nå restarter den seg istede på de samme punktene som før bare det kommer ingen blåskjerm. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Sjekk om det fremdeles er huket vekk automatisk omstart under system egenskaper.. Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg er litt newbie her så kan du spesifisere hvor jeg kan endre det?? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 winknapp + pause > avanstert > oppstart og gjennopretting.. husker ikke 100% men det skal ligge rundt der på de nyere win 2000/xp. sitter på skolen på en NT maskin og der er det ca det samme der også.. Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har Økonomi tentamen, vi har forberedning og de har ikke slått av internett.hehe Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 hehe. lykke til.. fornuftig disponering av tid ikke sant Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Forresten. Hva er pauseknappen? Jeg hørt en kompis sa at jeg skulle prøve¨å gjøre noe med skjermkortet!Jeg prøver det.... Lenke til kommentar
Data__ Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Det er jo godt mulig at det er IRQ-konflikter som gjør dette... Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Du burde nesten sjekke om det ikke er prosessoren som blir overopphetet. Det kan forklare mye ettersom noen hovedkort kan automatisk skru av pc'en din dersom prosessoren blir for varm. Mulig viften er for dårlig eller den ikke sitter skikkelig. Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Skulle ikke tro det er overoppheting! Den ligger på 40 grader+-.... Vet ikke hva irq er...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå